Since the end of October, AIA’s revamped ‘DESTINATIONS’ campaign promotes three favourite international destinations and the respective airlines serving the direct connections to Athens, under the slogan “Escape your everyday. Travel to ......”.
The three cities which get promoted are Belgrade, Berlin and Cairo. all of which undoubtedly offer their visitors plenty of diverse memorable experiences.
The new winter season wave of AIA’s ‘DESTINATIONS’ campaign is up and running on a number of premium advertising positions both inside and outside the airport premises until January 2015.
Από το τέλος του Οκτωβρίου τρεις αγαπημένοι διεθνείς προορισμοί και οι αεροπορικές εταιρείες που εξυπηρετούν τις απευθείας συνδέσεις τους στην Αθήνα προβάλλονται μέσω της ανανεωμένης εκστρατείας του ΔΑΑ «DESTINATIONS», με το μήνυμα «Ξέφυγε από την καθημερινότητα. Ταξίδεψε στο …….».
Το Βελιγράδι, το Βερολίνο και το Κάιρο είναι οι τρεις πόλεις που προωθούνται, οι οποίες αναμφίβολα μπορούν να προσφέρουν πολλές διαφορετικές, αξέχαστες εμπειρίες στους επισκέπτες τους.
Η συγκεκριμένη, νέα εκστρατεία του ΔΑΑ «DESTINATIONS» για τη χειμερινή περίοδο θα φιλοξενείται σε μεγάλο αριθμό δημοφιλών διαφημιστικών θέσεων τόσο εντός όσο και εκτός των εγκαταστάσεων του αεροδρομίου έως τον Ιανουάριο του 2015.