Page 10 - Care for the Environment

 

 

 

 

 

Page 10 - Care for the Environment
P. 10


Ο θόρυβος είναι ένα από τα βασικά περιβαλλοντικά θέµατα που Noise is one of the main environmental issues associated with the
σχετίζονται µε τη λειτουργία ενός αεροδροµίου, και η εταιρεία operation of an airport, and our company addresses it responsibly
µας το αντιµετωπίζει µε την ανάλογη σοβαρότητα λαµβάνοντας by taking measures to limit its impact.
τα απαραίτητα µέτρα.
Noise Abatement Procedures (NAP)
Διαδικασίες Μείωσης Θορύβου (ΔΜΘ) Noise Abatement Procedures have been defined for the reduction
Για τη µείωση της όχλησης από το θόρυβο στις κατοικηµένες of noise levels in the residential areas around the airport and along
περιοχές γύρω από το αεροδρόµιο, εφαρµόζονται οι ∆ιαδικασίες the flight paths.
Μείωσης Θορύβου.



Αποτελέσµατα της Επιλεκτικής Χρήσης Διαδρόµων για το 2013:
• Ποσοστό απογειώσεων προς βορρά από 23:00 έως 07:00 στον
διάδροµο 03R: 7%
• Ποσοστό προσγειώσεων προς νότο από 23:00 έως 07:00 στον
διάδροµο 21L: 14%
• Ποσοστό απογειώσεων προς βορρά από 15:00 έως 18:00 στον
διάδροµο 03R: 6%
• Ποσοστό προσγειώσεων προς νότο από 15:00 έως 18:00 στον
διάδροµο 21L: 3%


Results of the Preferential Runway Use System for 2013:
• Percentage of take-offs to the north from 23:00 to 07:00 on
runway 03R: 7%
• Percentage of landings to the south from 23:00 to 07:00 on
runway 21L: 14%
• Percentage of take-offs to the north from 15:00 to 18:00 on
runway 03R: 6%
• Percentage of landings to the south from 15:00 to 18:00 on
runway 21L: 3%





Οι ∆ιαδικασίες Μείωσης Θορύβου περιλαµβάνουν τα ακόλουθα The revised Noise Abatement Procedures (NAPs) include the
µέτρα για τη χρήση των διαδρόµων: following measures:
• Αποφυγή χρήσης του διαδρόµου 03R για απογειώσεις καθώς • Avoidance of the use of runway 03R for departures to the
και του διαδρόµου 21L για προσγειώσεις κατά τη διάρκεια north and runway 21L for landings to the south during the night
της νύχτας (23:00-07:00). Το µέτρο αυτό εφαρµόζεται και (23:00-07:00). These measures are also implemented during the
κατά τις απογευµατινές ώρες (15:00-18:00) σύµφωνα µε την afternoon hours (15:00-18:00) in accordance with the Hellenic
έκδοση σχετικής οδηγίας ΝΟΤΑΜ της Υπηρεσίας Πολιτικής Civil Aviation Authority’s (HCAA) relevant NOTAM.
Αεροπορίας (ΥΠΑ). • Avoidance of the use of runway 03R for departures to the north
• Αποφυγή χρήσης του διαδρόµου 03R για απογειώσεις καθώς and runway 21L for landings to the south on a 24-hour basis for
και του διαδρόµου 21L για προσγειώσεις σε 24ώρη βάση για the following marginally compliant Chapter 3 aircraft types:
τους παρακάτω τύπους οριακά συµµορφούµενων αεροσκαφών
κεφαλαίου 3:











10
   5   6   7   8   9   10   11   12   13   14   15