Page 11 - Care for the Environment

 

 

 

 

 

Page 11 - Care for the Environment
P. 11




Antonov An-124 Boeing B737-200 McDonell Douglas DC-8 Ilyushin 76/ IL78-82 Tupolev TU-154M
BAC 1-11-200/400 Boeing B747-200/300 McDonell Douglas DC-9 Ilyushin 96 Yakovlev YAK-40
Boeing B707 British Aerospace BAE- McDonell Douglas DC-10 Lockheed TriStar L1011 Yakovlev YAK-42
Boeing B727 125-1000 Ilyushin 62 Tupolev TU-134A




• Αποφυγή χρήσης του διαδρόµου 03R για απογειώσεις καθώς • Avoidance of the use of runway 03R for departures to the
και του διαδρόµου 21L για προσγειώσεις σε 24ώρη βάση north and runway 21L for landings to the south on a 24-hour
για στρατιωτικά αεροσκάφη. Τα στρατιωτικά αεροσκάφη basis for military aircraft. Military aircraft of types equivalent
αντίστοιχου τύπου µε πολιτικά αεροσκάφη, τα οποία δεν to civil aircraft not included in the above list are exempted
περιλαµβάνονται στην παραπάνω λίστα, εξαιρούνται από τον from this restriction.
περιορισµό. • Thrust reduction following take-off from runways 03L and
• Κατά τη διάρκεια της απογείωσης από τους διαδρόµους 03L 03R will be exercised at a minimum altitude of 1,800 feet,
και 03R προβλέπεται η µείωση της ισχύος κατά την απογείωση while acceleration above initial climb speed (v2+10) and
να πραγµατοποιείται σε ελάχιστο υψόµετρο 1.800 ποδιών ενώ changes in flap and slat configuration will be made at a
η επιτάχυνση πάνω από την αρχική ταχύτητα ανόδου (v2+10) minimum altitude of 3,300 feet.
και η αλλαγή πτερυγίων καµπυλότητας να πραγµατοποιείται σε
ελάχιστο υψόµετρο 3.300 ποδιών.






Στάθµη Θορύβου Αεροσκαφών ανά Σταθµό για το 2013
Aircraft Noise Level per NMT for 2013

65


50
dB(A)


35



20
NMT 2 NMT 3 NMT 4 NMT 5 NMT 6 NMT 7 NMT 8 NMT 9 NMT 10
L den (A/C) dB (A) L night (A/C) dB (A)
Σηµείωση: Στο γράφηµα παρουσιάζεται η στάθµη θορύβου που οφείλεται µόνο στις πτήσεις των αεροσκαφών
και όχι ο συνολικός θόρυβος που καταγράφεται.
Note: The noise levels presented in the chart are attribute only to aircraft flights and are not total noise levels.






• Τέλος, από την αρχή του 2013 εφαρµόζεται κατά προτίµηση η • Since the beginning of 2013 HCAA’s preferred departure
διαδικασία της ευθείας πορείας αναχώρησης προς βορρά από procedure from runway 03R is a straight line departure
την ΥΠΑ, η οποία συµβάλει στην περαιτέρω αποφόρτιση της which contributes to further reduction of noise levels in the
ευρύτερης περιοχής της Αρτέµιδος. region of Artemis.











11
   6   7   8   9   10   11   12   13   14   15   16