Συχνές Ερωτήσεις

Συχνές ερωτήσεις σχετικά με την ηλεκτρονική κράτηση θέση στάθμευσης στο Επίσημο Πάρκινγκ του αεροδρομίου της Αθήνας.

Ακολουθήστε 4 απλά βήματα:

  • Επισκεφθείτε το www.aia.gr και επιλέξτε τις ημερομηνίες και τις ώρες που επιθυμείτε να παραμείνετε στους χώρους στάθμευσης του αεροδρομίου.
  • Επιλέξτε τον χώρο στάθμευσης που σας εξυπηρετεί καλύτερα.
  • Συμπληρώστε τα προσωπικά στοιχεία σας καθώς και τα στοιχεία του οχήματος σας.

Εκτυπώστε ή αποθηκεύστε στο κινητό σας το email που θα λάβετε με την επιβεβαίωση της κράτησής σας και τον γραμμικό κώδικα (barcode) που αντιστοιχεί στην κράτησή, επιβεβαιώνοντας όλα τα στοιχεία σας, στην περίπτωση που χρειαστεί να το επιδείξετε κατά την είσοδό σας στο πάρκινγκ.

Δεν υπάρχει επιπλέον χρέωση κάνοντας online κράτηση.

Μπορείτε να κάνετε κράτηση έως και 6 μήνες πριν από την ημερομηνία του ταξιδιού σας.

Μπορείτε να κάνετε κράτηση έως και 30 λεπτά πριν από την ώρα άφιξής σας στο αεροδρόμιο.

Μπορείτε να πληρώσετε με μετρητά ή με χρεωστική /πιστωτική κάρτα. Δεχόμαστε τις εξής κάρτες: Visa, Visa Debit, MasterCard, American Express και Diners Club.

Το γραφείο της εταιρείας διαχείρισης των χώρων στάθμευσης (Cityzen Parking & Services) λειτουργεί καθημερινά όλο το 24ωρο στο πάρκινγκ Μικρής Διάρκειας 2, για την περαιτέρω εξυπηρέτησή σας. Μπορείτε επίσης να επικοινωνήσετε με τη Cityzen Parking & Services στο τηλέφωνο 210 3534 260 ή μέσω email στο [email protected] (χρόνος απόκρισης, μία εργάσιμη ημέρα).

Αφού ολοκληρώσετε την κράτησή σας, θα λάβετε ένα email με την επιβεβαίωση της κράτησής σας, στο οποίο θα αναγράφεται ο αριθμός κράτησης (Booking Reference Number) και το barcode, που αντιστοιχεί στην κράτησή και επιβεβαιώνει όλα τα στοιχεία σας.  Εκτυπώστε ή αποθηκεύστε στο κινητό σας αυτό το email, σε περίπτωση που χρειαστεί κατά την είσοδό σας στο πάρκινγκ. Εναλλακτικά  μπορείτε να δείτε και να επεξεργαστείτε την κράτησή σας επιλέγοντας Διαχείριση Κράτησης στην αρχική σελίδα. Όλες οι κρατήσεις πραγματοποιούνται σύμφωνα με τους Γενικούς και Ειδικούς Όρους.

Η επιλογή αυτή σας παρέχει τη δυνατότητα να ακυρώσετε ηλεκτρονικά την κράτησή σας έως και 24 ώρες πριν από την προγραμματισμένη ώρα άφιξης στον χώρο στάθμευσης, χωρίς καμία χρέωση. Εδώ, έχετε τη δυνατότητα να επεξεργαστείτε όλα τα στοιχεία της κράτησής σας.

Η επιλογή αυτή σας επιτρέπει να δείτε τις πρόσφατες κρατήσεις σας. Πληκτρολογήστε τη διεύθυνση του ηλεκτρονικού ταχυδρομείου σας και τον Αριθμό Κράτησης (Booking Reference Number) από την τελευταία κράτησή σας.

Μπορείτε να αλλάξετε ή να ακυρώσετε την κράτησή σας έως και 24 ώρες πριν από την προγραμματισμένη ώρα άφιξης στον  χώρο στάθμευσης, χωρίς καμία χρέωση. Για να αλλάξετε ή να ακυρώσετε την κράτηση σας, επιλέξτε Διαχείριση Κράτησης στην αρχική σελίδα.

Στην περίπτωση που το όχημα έχει ήδη μπει στον χώρο στάθμευσης, δεν υπάρχει δυνατότητα για τροποποίηση της κράτησης, ούτε μπορεί να συνδυαστεί με νέα, συμπληρωματική κράτηση. Όταν επιστρέψετε από το ταξίδι σας, θα πληρώσετε την επιπλέον χρέωση στα αυτόματα ταμεία πληρωμής.

Δεν υπάρχει καμία επιπλέον χρέωση για ακύρωση της ηλεκτρονικής  κράτησης.

Σε περίπτωση ακύρωσης της κράτησής σας, θα λάβετε σχετικό email επιβεβαίωσης στην ηλεκτρονική διεύθυνση που δηλώσατε κατά τη διαδικασία της κράτησης.

Το όχημά σας θα αναγνωριστεί αυτόματα από το σύστημα, κατά την είσοδό σας στον χώρο στάθμευσης. Ωστόσο, σας προτείνουμε να έχετε μαζί σας το  email επιβεβαίωσης κράτησης, που περιέχει το barcode, καθώς υπάρχει περίπτωση να σας χρειαστεί κατά την είσοδο στο χώρο στάθμευσης. Σε περίπτωση που το εισιτήριό σας δεν εκδοθεί αυτόματα κατά την είσοδό σας στον χώρο στάθμευσης, επικοινωνήστε απευθείας με υπάλληλο εξυπηρέτησης, πιέζοντας το κουμπί πληροφοριών  που βρίσκεται πάνω στη μονάδα ελέγχου εισόδου.

Εναλλακτικά, μπορείτε να πραγματοποιήσετε  επαναποστολή της κράτησης σας, επιλέγοντας από την αρχική σελίδα,  Διαχείριση Κράτησης και στη συνέχεια Επαναποστολή Επιβεβαίωσης.

Εάν πρόκειται να χρησιμοποιήσετε διαφορετικό όχημα από εκείνο που δηλώσατε και αναγράφεται στο email με την επιβεβαίωση της κράτησής σας, θα πρέπει να τροποποιήσετε τα αντίστοιχα στοιχεία στην ηλεκτρονική σας κράτηση, επιλέγοντας  Διαχείριση Κράτησης  στην αρχική σελίδα. Εάν έχετε μαζί σας  το email με την επιβεβαίωση της ερώτησής σας , μπορείτε να μπείτε στο πάρκινγκ δείχνοντας το barcode στον σχετικό αναγνώστη barcode που θα βρείτε στη μονάδα ελέγχου εισόδου.

Δεσμευόμαστε για τα υψηλότερα πρότυπα εξυπηρέτησης πελατών. Εάν θέλετε να υποβάλετε σχόλια ή παρατηρήσεις, στείλτε μας email στο [email protected] και θα σας απαντήσουμε μέσα σε μία εργάσιμη ημέρα.

Για άτομα με αναπηρία υπάρχουν ειδικές θέσεις στάθμευσης στα πάρκινγκ Μικρής Διαρκείας 1 και 2, στις προνομιακές τιμές των πάρκινγκ Μακράς Διάρκειας και Economy.Κάντε online την κράτηση σας στα πάρκινγκ Μακράς Διάρκειας ή Economy και κατά την άφιξη σας στο αεροδρόμιο εισέλθετε στα πάρκινγκ  Μικρής Διαρκείας 1 ή 2. Κατά την είσοδο σας στο χώρο στάθμευσης πιέστε το κουμπί έκδοσης εισιτηρίου και κρατήστε το εισιτήριο. Όταν επιστρέψετε από το ταξίδι σας και πριν την έξοδο σας, επικοινωνήστε με το προσωπικό εξυπηρέτησης του χώρου στάθμευσης στο γραφείο εξυπηρέτησης πελατών, που βρίσκεται στο πάρκινγκ Μικρής Διάρκειας 2, ώστε να ρυθμίσει τη χρέωση σας επιδεικνύοντας το σχετικό αποδεικτικό αναπηρίας. Μπορείτε επίσης να επικοινωνήσετε μαζί μας καλώντας στο 210 35 34 260 ή στέλνοντας email στην ηλεκτρονική διεύθυνση [email protected] (χρόνος απόκρισης εντός μίας εργάσιμης ημέρας).

Κατά την είσοδο στον χώρο στάθμευσης που επιλέξατε: 

  • Η πινακίδα του οχήματος που έχετε δηλώσει κατά την κράτηση αναγνωρίζεται αυτόματα. Δεν χρειάζεται να πατήσετε το κουμπί έκδοσης εισιτηρίου. Εναλλακτικά, στην περίπτωση μη αυτόματης αναγνώρισης της πινακίδας σας, σκανάρετε το barcode στο σχετικό αναγνώστη της μονάδας ελέγχου εισόδου, το οποίο αναγράφεται στο email που έχετε λάβει με την επιβεβαίωση της κράτησής σας.  
  • Το εισιτήριό σας εκδίδεται αυτόματα. Κρατήστε το σε όλη τη διάρκεια της παραμονής του αυτοκινήτου σας στο πάρκινγκ του αεροδρομίου. Στο email που θα λάβετε με την Επιβεβαίωση Kράτησης, θα βρείτε, επίσης, αναλυτικές οδηγίες σχετικά με τη διαδικασία στάθμευσης.

Βήμα 1:

Α. Προπληρωμένη κράτηση

Εάν έχετε προπληρώσει τη θέση στάθμευσης, επιβιβαστείτε στο όχημα σας και κατευθυνθείτε προς την έξοδο του πάρκινγκ. Η πινακίδα του οχήματος σας θα αναγνωριστεί και η μπάρα εξόδου θα ανοίξει αυτόματα. Εναλλακτικά,  τοποθετήστε το εισιτήριο σας στο σχετικό αναγνώστη της μονάδας ελέγχου εξόδου για να ανοίξει η μπάρα και να βγείτε από το πάρκινγκ.

Β. Πληρωμή στα αυτόματα μηχανήματα 

Εάν δεν έχετε προπληρώσει online την κράτησή σας, μπορείτε να χρησιμοποιήσετε ένα από τα αυτόματα μηχανήματα πληρωμής που βρίσκονται σε όλους τους χώρους στάθμευσης. 

Γ. Πληρωμή με κάρτα στην έξοδο 

Μπορείτε επίσης να πληρώσετε και στην έξοδο του πάρκινγκ μόνο με πιστωτική ή χρεωστική κάρτα στο σχετικό αναγνώστη της μονάδας ελέγχου εξόδου.   

 

Βήμα 2: Έξοδος από το πάρκινγκ 

Εφόσον έχετε ολοκληρώσει την πληρωμή για τη στάθμευσή σας, κρατήστε το εισιτήριο και οδηγήστε το αυτοκίνητό σας προς την έξοδο.  Εισάγετε το εισιτήριο στο μηχάνημα ελέγχου εξόδου και η μπάρα θα ανοίξει αυτόματα.

Μπορείτε να μπείτε στον χώρο στάθμευσης έως και 2 ώρες πριν  από την ώρα που έχετε δηλώσει στην κράτησή σας.

Εάν κάνετε κράτηση θέσης στάθμευσης χωρίς να έχετε προπληρώσει, μπορείτε να  πληρώσετε στα αυτόματα μηχανήματα πληρωμής που βρίσκονται στον χώρο στάθμευσης οχημάτων ανάλογα με την πραγματική διάρκεια στάθμευσης του οχήματός σας, σύμφωνα με τον ισχύοντα τιμοκατάλογο της κράτησής  σας. 

Συγκεκριμένα:

i) Σε περίπτωση που η διάρκεια στάθμευσης του οχήματός σας είναι ίδια ακριβώς με εκείνη που ορίζεται στο email επιβεβαίωσης κράτησης που έχετε λάβει, θα χρεωθείτε το αντίτιμο κράτησης που ορίζεται στο email Επιβεβαίωσης της κράτησής σας.

ii) Σε περίπτωση που η διάρκεια στάθμευσης του οχήματός σας είναι μεγαλύτερη από τη διάρκεια που ορίζεται στο  email Επιβεβαίωσης κράτησης που έχετε λάβει , θα χρεωθείτε με το ποσό που αντιστοιχεί στον  επιπλέον χρόνο στάθμευσης, σύμφωνα με τον τιμοκατάλογο που ισχύει για την κράτηση θέσης στάθμευσης.

iii) Σε περίπτωση που η διάρκεια στάθμευσης του οχήματός σας είναι μικρότερη από τη διάρκεια που ορίζεται στο email επιβεβαίωσης κράτησης που έχετε λάβει , θα χρεωθείτε με το ποσό που αντιστοιχεί στην πραγματική διάρκεια στάθμευσης του οχήματός σας, σύμφωνα με τον τιμοκατάλογο που ισχύει για την κράτηση θέσης στάθμευσης.

iv) Σε περίπτωση που δεν χρησιμοποιήσετε τον χώρο στάθμευσης (non show), δεν θα χρεωθείτε.

Αν έχετε προπληρώσει με χρεωστική ή πιστωτική κάρτα, το ποσό της χρέωσης υπολογίζεται ανάλογα με τη διάρκεια στάθμευσης που αναφέρεται στο email επιβεβαίωσης της κράτησης που λάβατε, και με βάση τον τιμοκατάλογο που ισχύει τη στιγμή που έγινε η κράτηση.

Συγκεκριμένα: 

i) Σε περίπτωση που η διάρκεια στάθμευσης του οχήματός σας είναι ίδια ακριβώς με εκείνη που ορίζεται στο email επιβεβαίωσης της κράτησης που λάβατε, δεν υπάρχει καμία επιπλέον επιβάρυνση.

ii) Σε περίπτωση που η διάρκεια στάθμευσης του οχήματός σας είναι μεγαλύτερη από τη διάρκεια που ορίζεται στο email επιβεβαίωσης κράτησης που έχετε λάβει , η χρέωση προσαρμόζεται στα 5,00€/ημέρα για τους χώρους στάθμευσης Μακράς Διάρκειας και Economy, 10,00€/ημέρα για τους χώρους στάθμευσης Μικρής Διάρκειας (1 και 2) και 20,00€/ημέρα για τo Valet πάρκινγκ.

iii) Σε περίπτωση που η διάρκεια στάθμευσης του οχήματός σας είναι μικρότερη από τη διάρκεια που ορίζεται στο email επιβεβαίωσης κράτησης που έχετε λάβει, η χρέωσή σας  θα παραμείνει ως έχει.

iv) Σε περίπτωση που δεν χρησιμοποιήσετε τον χώρο στάθμευσης (no-show), δεν υπάρχει η δυνατότητα για ακύρωση της προπληρωμής.

Όχι, κάθε κράτηση είναι μοναδική και μπορείτε να μπείτε και να βγείτε μια μόνο φορά από τον χώρο στάθμευσης. Μετά την έξοδο του οχήματος, η κράτηση απενεργοποιείται, ακόμη κι αν δεν έχει περάσει η ημερομηνία εξόδου που είχε δηλωθεί στην κράτηση.

Όχι, σε κάθε κράτηση μπορείτε να χρησιμοποιήσετε μόνο ένα εκπτωτικό κουπόνι και να λάβετε την έκπτωση που αναλογεί. Τα εκπτωτικά κουπόνια δεν μπορούν να χρησιμοποιηθούν αθροιστικά. Πολλαπλές διαδοχικές κρατήσεις με χρήση εκπτωτικών κουπονιών δεν μπορούν να συνδυαστούν ώστε να καλύψουν μία ολοκληρωμένη κράτηση. Κάθε κράτηση είναι μοναδική και μπορείτε να μπείτε και να βγείτε μια φορά από τον χώρο στάθμευσης. Μετά την έξοδο του οχήματος η κράτηση απενεργοποιείται ακόμη κι αν δεν έχει περάσει η ημερομηνία εξόδου που είχε δηλωθεί στην κράτηση.

Με κάθε κράτηση που πραγματοποιείτε online κερδίζετε μοναδικά προνόμια και προσφορές. Μάθετε για τις τρέχουσες προσφορές εδώ

 

Το Miles+Bonus είναι το πρόγραμμα επιβράβευσης της AEGEAN. Το Miles+Bonus ανταμείβει γενναιόδωρα την προτίμηση των μελών του με προνόμια και υπηρεσίες που μετατρέπουν κάθε ταξίδι σε μια μοναδική εμπειρία!

Μάθετε περισσότερα για το Miles+Bonus εδώ.

Φυσικά, μπορείτε να συγκεντρώνετε Miles+Bonus μίλια εξαργύρωσης.

Συμπληρώνοντας τον αριθμό του Miles+Bonus λογαριασμού σας κατά την κράτησή σας, το σύστημά μας θα σας αναγνωρίσει ως μέλος. Κατά την έξοδο σας από τον χώρο στάθμευσης, θα πιστωθούν στον λογαριασμό σας τα μίλια που αναλογούν στην κράτησή σας.

Για κάθε κράτησή σας, κερδίζετε 2 μίλια εξαργύρωσης για κάθε 1 ευρώ που ξοδεύετε.

Τα μίλια εξαργύρωσής σας θα αποδοθούν κατά την έξοδο σας από τον χώρο στάθμευσης αυτοκινήτου και μπορεί να χρειαστούν έως 7 εργάσιμες ημέρες για να εμφανιστούν στον Miles+Bonus λογαριασμό σας. 

Απλά επισκεφθείτε το www.aia.gr και εξαργυρώστε όσα μίλια θέλετε, για να μειώσετε ή να καλύψετε το κόστος στάθμευσης αυτοκινήτου.

Εξαργυρώστε μίλια με αναλογία 300 μίλια εξαργύρωσης για κάθε 1 ευρώ που ξοδεύετε.

Μην ξεχνάτε ότι η συλλογή μιλίων εξαργύρωσης παραμένει εφικτή.

Ο ελάχιστος αριθμός μιλίων που μπορείτε να εξαργυρώσετε είναι 1.500 μίλια ανά συναλλαγή.

Τα μίλια εξαργύρωσης σε περίπτωση ακύρωσης της κράτησης επιστρέφονται αυτόματα στον Miles+Bonus λογαριασμό σας.

Μπορείτε να επικοινωνήσετε είτε μέσω email στο [email protected], είτε καλώντας στο τηλέφωνο (+30) 210 3534260.

Η υπηρεσία για επικοινωνία είναι διαθέσιμη όλο το 24ωρο, 7 ημέρες την εβδομάδα.

Μπορείτε να βρείτε όλες τις πληροφορίες επικοινωνίας με την AEGEAN εδώ.

Σε περίπτωση που μπείτε εώς και 2 ώρες νωρίτερα από τον χώρο στάθμευσης, θα συλλέξετε τα μίλια που αντιστοιχούν στην αρχική σας κράτηση.

Σε περίπτωση που βγείτε αργότερα από τον χώρο στάθμευσης, θα συλλέξετε τα μίλια που αντιστοιχούν στο συνολικό ποσό που πληρώσατε.

Σε αυτή την περίπτωση, τα μίλια που έχετε εξαργυρώσει δεν επιστρέφονται.

Όχι, δεν μπορείτε. Παρόλα αυτά, έχετε την δυνατότητα να ακυρώσετε την κράτηση και να προβείτε σε νέα κράτηση όπως την επιθυμείτε.

Όχι, δεν μπορείτε. Παρόλα αυτά, έχετε την δυνατότητα να ακυρώσετε την κράτησή σας και να κάνετε εκ νέου κράτηση όπως την επιθυμείτε. Σε αυτή την περίπτωση, το εκπτωτικό κουπόνι δεν επιστρέφεται

Στη περίπτωση που μέχρι την έξοδο από τον χώρο στάθμευσης επικοινωνηθούν τα σωστά στοιχεία, τότε τα μίλια θα πιστωθούν εντός 7 ημερών στον Miles+Bonus λογαριασμό σας. Η διαδικασία για την πίστωση των μιλίων εξαργύρωσης που δικαιούστε μπορεί να πραγματοποιηθεί είτε μέσω email στο [email protected], είτε καλώντας στο Επίσημο Parking στο τηλέφωνο (+30) 210 3534260. Η υπηρεσία για επικοινωνία είναι διαθέσιμη όλο το 24ωρο, 7 ημέρες την εβδομάδα.