Athens International Airport - Βοήθεια και Συχνές Ερωτήσεις σχετικά με την Κράτηση Θέσης
ΒΟΗΘΕΙΑ ΚΑΙ ΣΥΧΝΕΣ ΕΡΩΤΗΣΕΙΣ ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΤΗΝ ΚΡΑΤΗΣΗ ΘΕΣΗΣ

 

Βοηθεια και Συχνες Ερωτησεις σχετικα με την Κρατηση Θεσης Σταθμευσης (e-Parking) στους Χωρους Σταθμευσης Οχηματων Επιβατων του Διεθνους Αερολιμενα Αθηνων

 

I. ΚΑΝΤΕ ΚΡΑΤΗΣΗ

Πώς μπορώ να κάνω κράτηση;

Για να κάνετε επιτυχή κράτηση θέσης στάθμευσης, θα πρέπει να ακολουθήσετε 5 απλά βήματα:

  • Επιλέξτε τις ημερομηνίες και τις ώρες που σας ενδιαφέρουν.
  • Επιλέξτε το χώρο στάθμευσης που σας εξυπηρετεί καλύτερα.
  • Συμπληρώστε τα προσωπικά σας στοιχεία.
  • Συμπληρώστε τα στοιχεία του οχήματος που σκοπεύετε να χρησιμοποιήσετε.
  • Εκτυπώστε το email που θα λάβετε μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου με την Επιβεβαίωση της Κράτησής σας και τον γραμμικό κώδικα (barcode) που αντιστοιχεί στην κράτησή σας, επιβεβαιώνοντας όλα σας τα στοιχεία. Υπάρχει περίπτωση να σας χρειαστεί για να εισέλθετε στο χώρο στάθμευσης.

Βοήθεια σχετικά με την Κράτηση

Χρεώνομαι επιπλέον κάνοντας κράτηση;

Δεν ισχύουν επιπλέον χρεώσεις για κρατήσεις που πραγματοποιούνται μέσω της ιστοσελίδας του ΔΑΑ (www.aia.gr).

Πόσο νωρίτερα μπορώ να κάνω κράτηση;

Μπορείτε να κάνετε κράτηση έως και 6 μήνες πριν από την ημερομηνία του ταξιδιού σας.

Μπορώ να κάνω κράτηση λίγο προτού ταξιδέψω;

Ναι. Μπορείτε να κάνετε κράτηση έως και 3 ώρες πριν από την ώρα άφιξής σας στο αεροδρόμιο.

Ποιες μέθοδοι πληρωμής είναι αποδεκτές;

Μπορείτε να πληρώσετε με μετρητά ή με χρεωστική / πιστωτική κάρτα. Δεχόμαστε τις εξής κάρτες: Visa, Visa Debit, MasterCard, American Express και Diners Club.

Πως μπορώ να επικοινωνήσω μαζί σας;

Το γραφείο της εταιρείας διαχείρισης των χώρων στάθμευσης (Cityzen Parking & Services) λειτουργεί καθημερινά όλο το 24ωρο στο χώρο στάθμευσης Μικρής Διάρκειας (P2), για την περαιτέρω εξυπηρέτησή σας. Μπορείτε επίσης να επικοινωνήσετε με την Cityzen Parking & Services στο τηλέφωνο 210 3534260.

Eπίσης, σε περίπτωση τυχόν ερωτήσεων, μπορείτε να επικοινωνήσετε μαζί μας στέλνοντας email στη διεύθυνση info.parking@aia.gr (χρόνος απόκρισης εντός μίας εργάσιμης ημέρας).

Πως επιβεβαιώνω ότι έχει ολοκληρωθεί η διαδικασία της κράτησής μου;

Λίγο αφότου κάνετε την κράτησή σας, θα λάβετε ένα email με την Επιβεβαίωση της Κράτησής σας, στο οποίο θα αναγράφεται ένας Αριθμός Κράτησης (Booking Reference Number) και ένα barcode που αντιστοιχεί στην κράτησή σας και επιβεβαιώνει όλα σας τα στοιχεία. Θα πρέπει να εκτυπώσετε το συγκεκριμένο email και να το έχετε μαζί σας στο αεροδρόμιο. Επίσης, μπορείτε να δείτε την κράτησή σας κάνοντας κλικ στο «Διαχείριση της Κράτησής μου» στο επάνω μέρος της αρχικής σελίδας του e-Parking. Όλες οι κρατήσεις πραγματοποιούνται σύμφωνα με τους Γενικούς και Ειδικούς Όρους.

Τι είναι η «Διαχείριση της Κράτησής μου»;

Η υπηρεσία αυτή σας παρέχει τη δυνατότητα να αλλάξετε ή να ακυρώσετε ηλεκτρονικά την κράτησή σας έως και 24 ώρες πριν από την προγραμματισμένη ώρα άφιξης στο χώρο στάθμευσης χωρίς καμία χρέωση. Μπορείτε να αλλάξετε όλα τα στοιχεία της κράτησής σας.

Τι είναι το «Ιστορικό Κρατήσεων»;

Η υπηρεσία αυτή σας επιτρέπει να δείτε τις κρατήσεις που έχετε κάνει πρόσφατα. Εισάγετε απλώς τη διεύθυνση του ηλεκτρονικού σας ταχυδρομείου και τον Αριθμό Κράτησης (Booking Reference Number) της τελευταίας κράτησης που κάνατε.

Τι γίνεται στην περίπτωση που χρειαστεί να ακυρώσω την κράτησή μου;

Μπορείτε να ακυρώσετε την κράτησή σας έως και 24 ώρες πριν από την προγραμματισμένη ώρα άφιξης στο χώρο στάθμευσης χωρίς καμία χρέωση.
Ο απλούστερος τρόπος ακύρωσης είναι κάνοντας κλικ στο «Διαχείριση της Κράτησής μου» στο επάνω μέρος της αρχικής σελίδας (homepage).

Τι γίνεται στην περίπτωση που χρειαστεί να αλλάξω την κράτησή μου;

Μπορείτε να αλλάξετε την κράτησή σας έως και 24 ώρες πριν από την προγραμματισμένη ώρα Άφιξης στο χώρο στάθμευσης χωρίς καμία χρέωση.
Ο απλούστερος τρόπος αλλαγής είναι κάνοντας κλικ στο «Διαχείριση της Κράτησής μου» στο επάνω μέρος της αρχικής σελίδας (homepage).

Παράταση της χρονικής περιόδου στάθμευσης για την οποία έχετε κάνει κράτηση μπορεί να πραγματοποιηθεί μόνο εάν υπάρχουν διαθέσιμες θέσεις στάθμευσης για ολόκληρο το χρονικό διάστημα κατά το οποίο επιθυμείτε να σταθμεύσετε το όχημά σας. Σε περίπτωση που αποφασίσετε να παρατείνετε την κράτηση που έχετε πραγματοποιήσει ηλεκτρονικά, η κράτησή σας αντιμετωπίζεται ως νέα κράτηση. Οι τιμές χρέωσης για τη νέα κράτηση βασίζονται στις θέσεις και τα προϊόντα που είναι διαθέσιμα κατά τη συγκεκριμένη χρονική περίοδο και ενδέχεται να διαφέρουν από τις τιμές που προσφέρονταν όταν έγινε η αρχική κράτηση.

Υπάρχει χρέωση για την αλλαγή/ακύρωση της κράτησής μου;

Όχι, δεν υπάρχει καμία χρέωση για την αλλαγή ή ακύρωση της ηλεκτρονικής σας κράτησης.

Πώς επιβεβαιώνω ότι η κράτησή μου έχει ακυρωθεί/αλλάξει;

Σε περίπτωση ακύρωσης ή αλλαγής της κράτησής σας, θα λάβετε επίσημη ειδοποίηση σχετικά με την εν λόγω ακύρωση ή αλλαγή μέσω email το οποίο θα σταλεί στην ηλεκτρονική διεύθυνση που δηλώσατε κατά τη διαδικασία της κράτησης.

Τι γίνεται στην περίπτωση που ξεχάσω ή χάσω την επιβεβαίωση της κράτησής μου;

Σας προτείνουμε να έχετε μαζί σας την Επιβεβαίωση της Κράτησής σας με το barcode, καθώς υπάρχει περίπτωση να σας χρειαστεί για την είσοδό σας στο χώρο στάθμευσης. Εάν δεν έχετε μαζί σας την Επιβεβαίωση της Κράτησής σας με το barcode, μπορείτε να εισέλθετε στο χώρο στάθμευσης, εφόσον χρησιμοποιήσετε το όχημα με τον αριθμό κυκλοφορίας που έχετε δηλώσει στην κράτησή σας. Το όχημά σας θα αναγνωριστεί αυτόματα στην είσοδο του χώρου στάθμευσης.

Ωστόσο, σε περίπτωση που το σύστημα στάθμευσης δεν εκδώσει αυτόματα εισιτήριο καθώς εισέρχεστε στο χώρο στάθμευσης, ζητήστε βοήθεια πιέζοντας το κουμπί για τις πληροφορίες που θα βρείτε στη μονάδα ελέγχου εισόδου.

Εναλλακτικά, μπορείτε να ζητήσετε να σας αποσταλεί νέα επιβεβαίωση της κράτησής σας, κάνοντας κλικ στο κουμπί «Διαχείριση της Κράτησής μου» στο επάνω μέρος της ιστοσελίδας και στη συνέχεια επιλέγοντας «Επαναποστολή Επιβεβαίωσης».

Τι θα συμβεί εάν έρθω με διαφορετικό όχημα από εκείνο που δήλωσα στην κράτηση;
Εάν πρόκειται να χρησιμοποιήσετε διαφορετικό όχημα από εκείνο που δηλώσατε, και το οποίο αναγράφεται στο email με την Επιβεβαίωση της Κράτησής σας, τότε θα πρέπει να αλλάξετε τα αντίστοιχα στοιχεία στην ηλεκτρονική σας κράτηση. Κάντε κλικ στη «Διαχείριση της Κράτησής μου» στο επάνω μέρος της ιστοσελίδας.

Παρόλα αυτά, εάν έχετε εκτυπώσει το email με την Επιβεβαίωση της Κράτησής σας και έχετε μαζί σας το αντίστοιχο barcode το οποίο αναγράφεται, μπορείτε να εισέλθετε στο χώρο στάθμευσης, δείχνοντας το barcode στον σχετικό αναγνώστη barcode που θα βρείτε στη μονάδα ελέγχου εισόδου.

Πως μπορώ να κάνω σχόλια και παρατηρήσεις;

Δεσμευόμαστε για τα υψηλότερα πρότυπα εξυπηρέτησης πελατών. Εάν θέλετε να υποβάλετε τα σχόλια και τις παρατηρήσεις σας, μπορείτε να επικοινωνήσετε μαζί μας στέλνοντας μήνυμα στην ηλεκτρονική διεύθυνση info.parking@aia.gr(χρόνος απόκρισης εντός μίας εργάσιμης ημέρας).

Πως μπορώ να κάνω κράτηση για θέση στάθμευσης ατόμων με αναπηρία ή με μειωμένη κινητικότητα;


Παρότι σε κάθε χώρο στάθμευσης που παρέχουμε υπάρχουν αρκετές θέσεις οι οποίες είναι προσβάσιμες για άτομα με αναπηρία και άτομα με μειωμένη κινητικότητα τόσο στους χώρους στάθμευσης Μικρής Διάρκειας (P1 & P2) όσο και στο χώρο στάθμευσης Μακράς Διάρκειας (P3), δε δίδεται η δυνατότητα να κάνετε κράτηση για συγκεκριμένη θέση μέσα από το ηλεκτρονικό σύστημα κρατήσεων. Εάν χρειάζεστε βοήθεια από το προσωπικό του αεροδρομίου, μπορείτε να επικοινωνήσετε μαζί μας στέλνοντας μήνυμα στην ηλεκτρονική διεύθυνση info.parking@aia.gr(χρόνος απόκρισης εντός μίας εργάσιμης ημέρας), ή καλώντας στο +30 210 35 34 260.

II. ΣΥΧΝΕΣ ΕΡΩΤΗΣΕΙΣ

II. ΣΥΧΝΕΣ ΕΡΩΤΗΣΕΙΣ

Τι πρέπει να κάνω φτάνοντας στο χώρο στάθμευσης;

Με την είσοδο στο χώρο στάθμευσης τον οποίο έχετε επιλέξει:

  • Το όχημά σας αναγνωρίζεται αυτόματα στην είσοδο, εφόσον χρησιμοποιήσετε το όχημα με τον αριθμό κυκλοφορίας που έχετε δηλώσει στην κράτησή σας (ΠΡΟΣΟΧΗ: Μην πατήσετε το κουμπί έκδοσης εισιτηρίου!). Εναλλακτικά δείχνετε το barcode, το οποίο αναγράφεται στο email που έχετε λάβει με την Επιβεβαίωση της Κράτησής σας, στο σχετικό αναγνώστη της μονάδας ελέγχου εισόδου.
  • Παίρνετε το εισιτήριο που εκδίδεται αυτόματα.
  • Παρακαλείσθε να διατηρείτε το εισιτήριό σας καθ’ όλη τη χρονική διάρκεια που το όχημά σας παραμένει στο χώρο στάθμευσης του αεροδρομίου.

Στο email που θα λάβετε με την Επιβεβαίωση της Κράτησής σας θα βρείτε εκτενείς πληροφορίες σχετικά με το τι πρέπει να κάνετε φτάνοντας στο χώρο στάθμευσης.

Τι πρέπει να κάνω επιστρέφοντας στο χώρο στάθμευσης;
 

Αν δεν έχετε προπληρώσει την θέση στάθμευσης, προτού μεταβείτε στο όχημά σας, πηγαίνετε με το εισιτήριό σας σε ένα από τα αυτόματα μηχανήματα πληρωμής που βρίσκονται στο χώρο στάθμευσης και πληρώστε το αντίτιμο της παραμονής σας στο χώρο στάθμευσης. Έχετε τη δυνατότητα να πληρώσετε με μετρητά ή με τη χρήση πιστωτικής/χρεωστικής κάρτας.

Οδηγείτε έως το σημείο εξόδου από το χώρο στάθμευσης, έχοντας μαζί σας το εισιτήριο, το οποίο έχετε πληρώσει. Εισάγετε το εισιτήριο στη μονάδα ελέγχου εξόδου ώστε να σηκωθεί η μπάρα και να εξέλθετε.

Αν έχετε προπληρώσει την θέση στάθμευσης, επιβιβάζεστε στο όχημά σας, και οδηγείτε έως το σημείο εξόδου από το χώρο στάθμευσης, έχοντας μαζί σας το εισιτήριο, το οποίο σας έχει εκδοθεί αυτόματα κατά την είσοδό σας. Εισάγετε το εισιτήριο στη μονάδα ελέγχου εξόδου, ώστε να σηκωθεί η μπάρα και να εξέλθετε.

Πόσο νωρίτερα μπορώ να εισέλθω από την ώρα που έχω επιβεβαιώσει κατά την κράτησή μου;

Μπορείτε να εισέλθετε στο χώρο στάθμευσης έως και 2 ώρες νωρίτερα από την ώρα που έχετε επιβεβαιώσει κατά την κράτησή σας.

Τι θα συμβεί εάν δεν έχω προπληρώσει την θέση στάθμευσης και εισέλθω στο χώρο στάθμευσης νωρίτερα από την ώρα που έχω επιβεβαιώσει κατά την κράτησή μου ή εξέλθω από το χώρο στάθμευσης αργότερα από την ώρα που έχω επιβεβαιώσει κατά την κράτηση μου;

Εάν έχετε επιλέξει να προβείτε σε κράτηση θέσης στάθμευσης χωρίς να έχετε προπληρώσει, θα πληρώσετε για την υπηρεσία κράτησης θέσης στάθμευσης στα αυτόματα μηχανήματα πληρωμής που βρίσκονται στο χώρο στάθμευσης οχημάτων, ανάλογα με την πραγματική διάρκεια στάθμευσης του οχήματός σας, σύμφωνα με τον ισχύοντα τιμοκατάλογο κράτησης θέσης στάθμευσης.

Συγκεκριμένα:

i) Σε περίπτωση που η Διάρκεια Στάθμευσης του οχήματός σας είναι ίδια ακριβώς με εκείνη που ορίζεται στο Email Επιβεβαίωσης Κράτησης που έχετε λάβει, θα χρεωθείτε το αντίτιμο κράτησης που ορίζεται στο Email Επιβεβαίωσης της κράτησής σας.

ii) Σε περίπτωση που η Διάρκεια Στάθμευσης του οχήματός σας υπερβαίνει τη διάρκεια που ορίζεται στο Email Επιβεβαίωσης Κράτησης που έχετε λάβει (μεγαλύτερη διάρκεια παραμονής), θα χρεωθείτε το ανάλογο αντίτιμο για τον επιπλέον χρόνο στάθμευσης, σύμφωνα με τον ισχύοντα τιμοκατάλογο κράτησης θέσης στάθμευσης.

iii) Σε περίπτωση που η Διάρκεια Στάθμευσης του οχήματός σας είναι μικρότερη από τη διάρκεια που ορίζεται στο Email Επιβεβαίωσης Κράτησης που έχετε λάβει (μικρότερη διάρκεια παραμονής), θα χρεωθείτε το ανάλογο αντίτιμο για την πραγματική διάρκεια στάθμευσης του οχήματός σας, σύμφωνα με τον ισχύοντα τιμοκατάλογο κράτησης θέσης στάθμευσης.

iv) Σε περίπτωση που δεν χρησιμοποιήσετε το χώρο στάθμευσης (non show), δεν   θα χρεωθείτε.

Τι θα συμβεί εάν έχω προπληρώσει την θέση στάθμευσης και εισέλθω στο χώρο στάθμευσης νωρίτερα ή αργότερα από την ώρα που έχω επιβεβαιώσει κατά την κράτησή μου ή εξέλθω από το χώρο στάθμευσης νωρίτερα ή αργότερα από την ώρα που έχω επιβεβαιώσει κατά την κράτησή μου;

Εάν έχετε επιλέξει να προβείτε σε προπληρωμένη κράτηση θέσης στάθμευσης μέσω της χρεωστικής / πιστωτικής κάρτας σας, το αντίτιμο της χρέωσης έχει υπολογιστεί ανάλογα με την αναφερθείσα διάρκεια στάθμευσης του οχήματός σας, σύμφωνα με τον ισχύοντα τιμοκατάλογο κράτησης θέσης στάθμευσης.

Συγκεκριμένα:

i) Σε περίπτωση που η Διάρκεια Στάθμευσης του οχήματός σας είναι ίδια ακριβώς με εκείνη που ορίζεται στο Email Επιβεβαίωσης Κράτησης που έχετε λάβει, δεν υπάρχει καμία επιπλέον επιβάρυνση από το προπληρωμένο αντίτιμο κράτησης που ορίζεται στο Email Επιβεβαίωσης της κράτησής σας.

ii) Σε περίπτωση που η Διάρκεια Στάθμευσης του οχήματός σας υπερβαίνει τη διάρκεια που ορίζεται στο Email Επιβεβαίωσης Κράτησης που έχετε λάβει (μεγαλύτερη διάρκεια παραμονής), η χρέωση προσαρμόζεται στα 5,00€/ημέρα για τους χώρους στάθμευσης Μακράς Διάρκειας (Ρ3 και Holiday), 10,00€/ημέρα για τους χώρους στάθμευσης Μικρής Διάρκειας (Ρ1 και Ρ2) και 13,00€/ημέρα για την Υπηρεσία Διακεκριμένης Στάθμευσης.

iii) Σε περίπτωση που η Διάρκεια Στάθμευσης του οχήματός σας είναι μικρότερη από τη διάρκεια που ορίζεται στο Email Επιβεβαίωσης Κράτησης που έχετε λάβει (μικρότερη διάρκεια παραμονής), η χρέωσή σας δεν θα τροποποιηθεί, θα παραμείνει ίδια με το προπληρωμένο αντίτιμο κράτησης που ορίζεται στο Email Επιβεβαίωσης της κράτησής σας.

iv) Σε περίπτωση που δεν χρησιμοποιήσετε το χώρο στάθμευσης (nonshow), δεν θα υπάρχει δυνατότητα ακύρωσης της προπληρωμένης κράτησης.


Πως μπορώ να γίνω μέλος στο πρόγραμμα ParkWinτου e-Parking;

Για να πραγματοποιήσετε επιτυχή εγγραφή στο πρόγραμμα Park€Win του e-Parking, θα πρέπει να ακολουθήσετε 4 απλά βήματα:

1. Επιλέξτε το κουμπί «Εγγραφή» που βρίσκεται επάνω δεξιά στην ιστοσελίδα του e-Parking.

2. Συμπληρώστε τα απαιτούμενα πεδία με λατινικούς χαρακτήρες.

3. Ο κωδικός πρόσβασης θα πρέπει να αποτελείται από 7-10 λατινικούς χαρακτήρες, συνδυάζοντας μικρά και κεφαλαία γράμματα και αριθμούς (π.χ. Support1).

4. Ο αριθμός κυκλοφορίας θα πρέπει να αναγράφεται με λατινικούς χαρακτήρες και αριθμούς, χωρίς ενδιάμεσα κενό ή παύλα.

Πως συλλέγω / εξαργυρώνω πόντους;

Κερδίστε πόντους με κάθε κράτηση ή προπληρωμή για οποιοδήποτε χώρο στάθμευσης. Εξαργυρώστε εύκολα τους πόντους σας!


Πώς; Είναι απλό!

Για κάθε €1 που ξοδεύετε κερδίζετε 5 πόντους.

Φτάνοντας τους 500 πόντους έχετε τη δυνατότητα να τους εξαργυρώσετε και να κερδίσετε 5€ έκπτωση!

Όροι & Προϋποθέσεις:

  1. Η συγκέντρωση πόντων ισχύει με κάθε κράτηση ή προπληρωμή για όλους τους χώρους στάθμευσης.
  2. Η εξαργύρωση πόντων ισχύει για προπληρωμένη κράτηση για όλους τους χώρους στάθμευσης.
  3. Μπορείτε να αυξήσετε τους πόντους σας και να τους εξαργυρώσετε όποτε το επιθυμείτε χωρίς χρονικό περιορισμό.
  4. Σε περίπτωση που ακυρωθεί μια κράτηση, οι πόντοι που είχαν συγκεντρωθεί από αυτή την κράτηση ακυρώνονται.
  5. Οι πόντοι ενεργοποιούνται μόλις ολοκληρωθεί όλη η διαδικασία της στάθμευσης, δηλαδή, εφόσον έχει γίνει κράτηση /και πληρωμή μέσω του e-Parking, είσοδος και έξοδος από το χώρο στάθμευσης.
  6. Tο πρόγραμμα συλλογής και εξαργύρωσης των πόντων μπορεί να τροποποιηθεί χωρίς προηγούμενη ενημέρωση του πελάτη.

    Έχω κάποιο όφελος κάνοντας κράτηση μέσω e-Parking?

    Με κάθε κράτηση που πραγματοποιείτε μέσω της υπηρεσίας e-Parking επωφελείστε από μοναδικά προνόμια και προσφορές! Μάθετε τις τρέχουσες προσφορές εδώ

 

ΤΙΜΟΚΑΤΑΛΟΓΟΣ ΣΤΑΘΜΕΥΣΗΣ
ΧΩΡΟΣ ΣΤΑΘΜΕΥΣΗΣ ΜΙΚΡΗΣ ΔΙΑΡΚΕΙΑΣ ΧΩΡΟΣ ΣΤΑΘΜΕΥΣΗΣ ΜΑΚΡΑΣ ΔΙΑΡΚΕΙΑΣ ΥΠΗΡΕΣΙΑ ΔΙΑΚΕΚΡΙΜΕΝΗΣ ΣΤΑΘΜΕΥΣΗΣ
ΔΙΑΡΚΕΙΑΚΟΣΤΟΣ ΔΙΑΡΚΕΙΑΚΟΣΤΟΣ ΔΙΑΡΚΕΙΑΚΟΣΤΟΣ
0-20 λεπτά ΔΩΡΕΑΝ
21-60 λεπτά 3,80 €
1-2 ώρες 6,50 €
2-3 ώρες 8,50 €
3-4 ώρες 10,50 €
4-5 ώρες 13,00 €
5-6 ώρες 15,00 €
6-7 ώρες 16,00 €
7-8 ώρες 17,00 €
8-9 ώρες 18,00 €
9-10 ώρες 19,00 €
10-11 ώρες 20,00 €
11-12 ώρες 21,00 €
12-13 ώρες 22,00 €
13-14 ώρες 23,00 €
14-15 ώρες 24,00 €
15-24 ώρες 25,00 €
Κάθε επιπλέον ημέρα ή τμήμα αυτής 25,00 €
0-20 λεπτά ΔΩΡΕΑΝ
21-60 λεπτά 3,80 €
1-2 ώρες 6,50 €
2-3 ώρες 8,50 €
3-4 ώρες 10,50 €
4-24 ώρες 13,00 €
1-2 ημέρες 26,00 €
2-3 ημέρες 39,00 €
3-4 ημέρες 50,00 €
4-5 ημέρες 50,00 €
5-6 ημέρες 50,00 €
6-7 ημέρες 50,00 €
Κάθε επιπλέον ημέρα ή τμήμα αυτής 5,00 €
Μέχρι 5 ώρες 25,00 €
5-24 ώρες 40,00 €
Μέχρι 2 ημέρες 53,00 €
Μέχρι 3 ημέρες 66,00 €
Μέχρι 4 ημέρες 79,00 €
Μέχρι 5 ημέρες 80,00 €
Μέχρι 6 ημέρες 80,00 €
Μέχρι 7 ημέρες 80,00 €
Κάθε επιπλέον ημέρα ή τμήμα αυτής 5,00 €
×