Page 22 - teyxos_13

 

 

 

 

 

Page 22 - teyxos_13
P. 22
Jan-Mar | 13 5 years 2board

MANIFESTO

H ονομασία αυτής της στήλης δεν είναι τυ- Travel is a global passion and the best way to
χαία. Γιατί όλα ξεκίνησαν από μια προ- discover yourself | tο ταξίδι είναι ένα παγκόσμιο πάθος
κήρυξη: « Ένα free press τριμηνιαίο, δί- και ο καλύτερος τρόπος να ανακαλύψεις τον εαυτό σου.
γλωσσο περιοδικό», ανέφερε η προκήρυξη του Δι-
εθνούς Αερολιμένα Αθηνών εκείνο του καλοκαίρι σκεδάζει μέσα από το σύνολο των προτάσεών του. χρόνια του περιοδικού με αυτήν την επετεια-
του 2007, «με έμφαση στο ταξίδι και στον τουρι- Το manifesto μας ήταν φιλόδοξο: κή έκδοση.
σμό, που θα αντανακλά ταυτόχρονα το κύρος του Ένα περιοδικό πρωτότυπο με ποιότητα ενημέ- Και μπορεί σ' αυτή τη συγκυρία τέτοιες αποφά-
αεροδρομίου και θα απευθύνεται σε όλα τα μέλη ρωσης, που θα διαμορφώνει τάσεις και θα έχει σεις να φαίνονται τουλάχιστον προκλητικές, με
της κοινότητας ενός σύγχρονου αεροδρομίου». άποψη στον τομέα του ταξιδιού, της τέχνης και κίνδυνο να χαρακτηριστείς αιθεροβάμων, αλλά
Το ζητούμενο, απλό μεν στη διατύπωση, ωστό- του πολιτισμού, του στιλ, του design και της τε- πραγματικά είναι αδύνατο να αγνοήσεις τα τε-
σο σταυρόλεξο για δυνατούς λύτες στη σύνθε- χνολογίας – και θα την εκφράζει! λευταία 5 χρόνια και τις αλλαγές που επιφύλα-
ση και την πράξη. Ένα περιοδικό νέο, ευφυές και οπτικά συναρ- ξαν στον τρόπο που ζούμε, που ταξιδεύουμε, που
Πρόκληση, δηλαδή, αλλά και προκλητική ιδέα, παστικό, που θα απευθύνεται στους business δουλεύουμε, που πάμε διακοπές. Από την άλλη,
ταυτόχρονα. Αλλά, βέβαια, για να παραφράσω ή leisure travelers με καταναλωτική δύναμη, οι υπάρχουν τόσα πολλά να ανακαλύψεις ακόμα, να
και τον Όσκαρ Ουάιλντ, «μια ιδέα που δεν είναι οποίοι δημιουργούν τάσεις και απαιτούν ποιοτι- εφεύρεις, αλλά και να θαυμάσεις.
προκλητική» (”επικίνδυνη“, κατ' εκείνον) «είναι κή δημοσιογραφία και φρέσκο layout. Δεν παραγνωρίζουμε σε καμία περίπτωση τις
ανάξια να αποκαλείται ιδέα». Ένα περιοδικό διορατικό, πολύπλευρο και ευέλι- δυσκολίες που αντιμετωπίζει η ελληνική κοινω-
Για να σχεδιάσεις ένα σωστό προϊόν –ένα καλό κτο, βασική πηγή ενημέρωσης για όλους εκείνους νία γενικότερα και τους περιορισμούς ακόμα και
περιοδικό, εν προκειμένω–, πρέπει να ξέρεις ή που έχουν αναγάγει το ταξίδι σε αναζήτηση ζωής. στη δυνατότητα να ταξιδεύει, αλλά ας μην ξεχνά-
να αποφασίσεις όχι μόνο σε ποιους θα απευθύ- Ένα περιοδικό εστιασμένο σε αναγνώστες που με ότι το 2Board είναι το μόνο διεθνές, ελληνι-
νεσαι, αλλά και πώς. Θα σχεδιάσεις ένα περιο- αντιλαμβάνονται και επιδοκιμάζουν ως λάτρεις κό περιοδικό και ότι το ταξίδι είναι όνειρο στην
δικό για τους Έλληνες που φεύγουν προς τα έξω της αυθεντικότητας και του εκλεπτυσμένου το πιο γερή δοσολογία του κοκτέιλ του.
ή για τους ξένους που φτάνουν στην Αθήνα και χαρακτήρα κάθε προορισμού και για τους οποί- Ακόμα κι αν δεν μπορείς ή μπορείς λίγο σήμερα
στην υπόλοιπη Ελλάδα; Ή και τα δύο; ους στόχος και πηγή ευχαρίστησης είναι να γνω- (και βάζω και τον εαυτό μου μέσα) να ταξιδεύεις
Θα σχεδιάσεις ένα περιοδικό για τον ταξιδιώτη ρίσουν νέες κουλτούρες και χώρες. όπως άλλοτε, είναι λάθος να πάψεις να ονειρεύε-
ή τον τουρίστα; Ένα περιοδικό που, παρ’ ότι είναι σίγουρο ότι θα σαι. Το ταξίδι σήμερα είναι ένα παγκόσμιο πάθος
Ένα περιοδικό περισσότερο γυναικείο ή περισ- πετάει στα 30.000 πόδια παρέα με τον αναγνώ- και ταυτόχρονα ο καλύτερος ίσως τρόπος, όταν
σότερο αντρικό; Και σε ποια αναλογία; στη του, θα είναι προσγειωμένο, για ανθρώπους το πραγματοποιείς σωστά, να ανακαλύψεις τον
Ύλη που καλύπτει το relax ή και το business; που δεν ονειρεύονται απλώς τους ταξιδιωτικούς εαυτό σου, παρά να ξεφύγεις απ' αυτόν – πράγ-
Explore Athens (and Greece) ή explore the τους προορισμούς, αλλά τους ζουν. μα αδύνατο σε κάθε περίπτωση.
world? Ή και τα δύο; Suma sumarum, ένα περιοδικό των εκατομμυ- Αν ακόμα το ταξίδι είναι ένας τρόπος να ανακα-
Και ποιος είναι ο κοινός παρονομαστής όλων αυτών; ρίων διερχομένων του ΔΑΑ, δυνητικών αναγνω- λύψεις πόσο μικρός είσαι ή πόσο μικρό χώρο κα-
Αυτοί ήταν μερικοί από τους προβληματισμούς μας στών, του οποίου αποστολή θα είναι μία: να ανα- ταλαμβάνεις μέσα στην υδρόγειο, είναι και ένα
όταν ξεκινήσαμε να σχεδιάζουμε το περιοδικό. Γιατί, δειχθεί ως το πρωτοπόρο free press ταξιδιωτικό ακόμα μέσο να πλησιάσεις ένα βήμα παραπάνω
χωρίς να χρειάζεται να αναφέρω και την κατανομή περιοδικό στην Ελλάδα, leader των περιοδικών στην πορεία προς τη γνώση και την ολοκλήρω-
των ηλικιών και το μορφωτικό επίπεδο, στην προ- αεροδρομίων παγκοσμίως. σή σου, με τις εμπειρίες και τις αναμνήσεις του
κειμένη περίπτωση εύκολα κατέληγες στο γνωστό Τα καταφέραμε; Πετύχαμε; Πετύχαμε! Υποκει- να κατακάθονται σαν πραγματικά κομμάτια του
«τα υλικά είναι γνωστά, αλλά η συνταγή δύσκολη». μενικό συμπέρασμα, κάποιος θα αντιλογίσει... πορτοκαλιού μες στο χυμό σου...
Η αλήθεια είναι ότι χρειάστηκαν πάρα πολλή Αλλά, αν «επιτυχία είναι να σ' αρέσει το είδωλό Πέντε χρόνια πριν, λοιπόν, αλλά και 5 χρόνια με-
δουλειά και πάρα πολλές αναθεωρήσεις μέχρι σου στον καθρέφτη, να σ' αρέσει αυτό που κά- τά. Θέλουμε ως Έλληνες να κοιτάμε με αισιοδο-
να καταλήξουμε –τότε– στο περιοδικό που εκ- νεις και να σ' αρέσει και ο τρόπος που το κά- ξία το μπροστά – και απ’ ό,τι φαίνεται η επόμε-
δίδουμε επί πέντε χρόνια τώρα. νεις», τότε πετύχαμε. νη πενταετία θα επιφυλάξει ακόμα μεγαλύτερες,
Ωστόσο, σταθεροί άξονες (ή κριτήρια, αν θέλετε) σ’ Αν επίσης σ' έναν τεχνοκρατικό, σκληρό και αντα- ίσως και σεισμικές αλλαγές στο αντικείμενό μας.
αυτή τη διαδικασία ήταν ότι το περιοδικό πρέπει: γωνιστικό κόσμο απαιτούνται τα διαπιστευτήρια 2board μαζί στον ΔΑΑ και on board, δέστε τις
Να μεταφέρει στον αναγνώστη έναν αντικειμενικό, της παγερής ακρίβειας των αραβικών στοιχεί- ζώνες σας! Παρά τα προσωρινά κενά αέρος πά-
αξιόπιστο και πολύτιμο συνδυασμό του «τι, πού, πότε ων, πάλι πετύχαμε. Καμιά αμφιβολία επ' αυτού, νω από τον ελληνικό εναέριο χώρο, θα είναι μια
και πώς στο ταξίδι», να αποτελεί βασικό σημείο ανα- δεν έχετε παρά να ρίξετε μια γρήγορη ματιά στις ωραία πτήση!
φοράς για τις πολυδιάστατες εμπειρίες που προσφέ- επόμενες σελίδες.
ρουν ο κόσμος του ταξιδιού –και όχι μόνο– η Ελ- Αυτός είναι και ο λόγος που γιορτάζουμε τα 5 Πέτρος Μπουροβίλης
λάδα, και ειδικότερα η πρωτεύουσά της, να εμπλέ-
κει τον αναγνώστη του σε πρακτικό όσο και συναι-
σθηματικό επίπεδο, να τον ενημερώνει, να τον δια-

Υ.Γ.: Επί τη ευκαιρία, θα ήθελα να ευχαριστήσω θερμά τη διοίκηση του «Ελευθέριος Βενιζέλος» για την αναγνώριση της ιδέας και της προσπάθειας και ταυτόχρονα την επιλογή και την εμπιστοσύνη τους
να συνεργαστούν μαζί μας σε αυτό το project όλα αυτά τα χρόνια. Επίσης, ένα μεγάλο ευχαριστώ και σε όλους τους συνεργάτες μου, που σε όλο αυτό το διάστημα έδωσαν τον καλύτερο εαυτό τους.

22
   17   18   19   20   21   22   23   24   25   26   27