Page 5 - 2board31

 

 

 

 

 

Page 5 - 2board31
P. 5
WELCOME Oct-Dec | 15

ΕDITORIAL

Green means Go

GIANNIS DIMOTSIS A n interim period between relaxed summer days and Ηεποχή αυτή, μια ενδιάμεση περίοδος ανάμεσα στις ανέμελες “AIA has
warmhearted winter evenings, this season may be ημέρες του καλοκαιριού και τα ζεστά απογεύματα του χειμώ- witnessed
considered but a bland transition. Yet following the να, μπορεί απλώς να χαρακτηριστεί σαν μια ήπια μετάβαση. record-breaking
hustle and bustle of the summer and preceding various winter Όμως, ακολουθώντας τη ζωηρότητα του καλοκαιριού και αποτελώντας passenger
festivities, autumn may just offer the perfect breeding ground προοίμιο για τις χειμωνιάτικες γιορτές, οι μέρες αυτές μπορούν να γίνουν numbers this
for pause and reflection before taking action. ένα γόνιμο έδαφος για ανάπαυλα και στοχασμό πριν αναλάβουμε δράση. summer and
It is with this in mind that we look back at the past few months Με αυτήν τη σκέψη στο μυαλό ανατρέχουμε στους μήνες που πέρα- generally this
with confidence and pride, as AIA has witnessed record-break- σαν με αυτοπεποίθηση και με υπερηφάνεια, καθώς ο αριθμός των επι- year”.
ing visitor numbers this summer and generally this year; de- βατών στον Διεθνή Αερολιμένα Αθηνών αυτό το καλοκαίρι, αλλά και
spite the demanding challenges our country is undergoing, όλο το χρόνο γενικότερα, έσπασε κάθε ρεκόρ. Παρ’ όλες τις προκλή- «Ο αριθμός
Athens is once again weathering the storm and regaining its σεις που αντιμετωπίζει η χώρα, η Αθήνα για ακόμα μια φορά ξεπερνά των επιβατών
splendour and appeal. In fact, AIA’s continued efforts in pro- την κρίση κι επανακτά τη λάμψη και τη γοητεία της. Είναι αλήθεια ότι στον Διεθνή
moting Athens as a unique destination in many international οι συνεχείς προσπάθειες του ΔΑΑ για την προώθηση της Αθήνας ως Αερολιμένα
markets through collaborations and targeted marketing cam- μοναδικού προορισμού σε πολλές διεθνείς αγορές μέσα από συνερ- Αθηνών αυτό το
paigns, are bearing fruit. The recent collaboration with Mar- γασίες και στοχευμένες καμπάνιες μάρκετινγκ αποδίδουν καρπούς. καλοκαίρι, αλλά
keting Greece and the “Speak Athenian-Be an Athenian” cam- Απόδειξη η πρόσφατη συνεργασία με τη Marketing Greece και η κα- και όλο το χρόνο
paign are evidence of this. μπάνια “Speak Athenian-Be an Athenian”. γενικότερα,
Moreover, by organizing in Athens, on November 19th, the Επιπλέον, με την οργάνωση για τρίτη συνεχή χρονιά του αναγνωρι- έσπασε κάθε
highly-acknowledged Airport Chief Executives’ Symposium σμένου Συμποσίου Στελεχών Αεροδρομίων (Airport Chief Executives’ ρεκόρ».
(ACES) for the third consecutive year, which hosts important Symposium-ACES) στις 19 Νοεμβρίου, το οποίο φιλοξενεί κορυφαίους
officials of the global aviation industry, AIA is also an Ambas- εκπροσώπους από τη διεθνή βιομηχανία των αερομεταφορών, ο ΔΑΑ 5
sador for Greece during these difficult times. Contributing to γίνεται Πρεσβευτής της Ελλάδας αυτήν τη δύσκολη περίοδο. Σε αυτό
this are our constant efforts for innovations in airport tech- συμβάλλουν και οι συνεχείς μας προσπάθειες για καινοτομίες στην
nology, high quality services, unique airport marketing tools αεροδρομιακή τεχνολογία, η υψηλή ποιότητα υπηρεσιών, τα μοναδι-
and diverse and targeted incentives, which attest to our dedi- κά και στοχευμένα εργαλεία αεροδρομιακού μάρκετινγκ και τα δια-
cation and enthusiasm, but also motivate us to try climbing φορετικά κίνητρα, που επιβεβαιώνουν την αφοσίωση και τον ενθου-
to even greater heights. σιασμό μας, αλλά και μας εμπνέουν για να φτάσουμε ακόμα πιο ψηλά.
Indeed, AIA’s continuous innovations and distinctions in en- Mάλιστα, οι συνεχείς καινοτομίες του ΔΑΑ και οι διακρίσεις του σε
vironmental issues, for example, our actions geared towards περιβαλλοντικά ζητήματα, για παράδειγμα οι δράσεις που στοχεύουν
reducing our carbon footprint, confirm that “green” develop- στη μείωση του αποτυπώματος άνθρακα, επιβεβαιώνουν ότι η «πρά-
ment is not a trend, but a long-term strategy. It is this philoso- σινη» ανάπτυξη δεν είναι απλώς μια τάση, αλλά μια μακρόπνοη στρα-
phy that this issue of 2board aims to endorse, with a presen- τηγική. Μια τέτοια φιλοσοφία προάγει αυτό το τεύχος του 2board,
tation of Europe’s greenest cities, from Copenhagen to Paris, παρουσιάζοντας τις πιο πράσινες πόλεις της Ευρώπης, από την Κο-
and an action-packed guide entitled Greece in Action featur- πεγχάγη μέχρι το Παρίσι. Επίσης, περιλαμβάνει τον οδηγό Greece in
ing activities such as rafting in Epirus and rock climbing in Action, με δραστηριότητες, όπως ράφτινγκ στην Ήπειρο ή αναρρίχη-
Meteora. As always, the spotlight is on Athens via an extended ση στα Μετέωρα. Και, όπως πάντα, τα φώτα στρέφονται στην Αθή-
feature that presents five perfect days in the perfect city, show- να μέσα από ένα μεγάλο αφιέρωμα (που παρουσιάζει πέντε υπέρο-
casing the finest new restaurants, bars, foodie hangouts, fash- χες ημέρες σε μια υπέροχη πόλη) με τα καλύτερα νέα εστιατόρια και
ion trends and green havens. μπαρ, αλλά και τους προορισμούς των foodies, τις τάσεις της μόδας
It is not by chance that they say autumn is like a second spring; και τους πράσινους παραδείσους της πρωτεύουσας.
fallen leaves in shades of ochre, magenta and cinnamon scat- Δεν είναι τυχαίο αυτό που λένε για το φθινόπωρο: ότι είναι σαν δεύ-
tered like flowers everywhere. τερη άνοιξη, με τα πεσμένα φύλλα στις αποχρώσεις της ώχρας, του
But more than anything, this season is “green” – perhaps not πορφυρού και της κανέλας, διάσπαρτα σαν λουλούδια.
so much in colour, but in spirit and outlook. Όμως, πάνω απ’ όλα, αυτή η εποχή είναι πράσινη, όχι τόσο στο χρώμα
Because Green also means Go. όσο στο πνεύμα και τη διάθεση.
Γιατί Πράσινο Σημαίνει Δράση.
Happy Travels!
Καλά Ταξίδια
ΥΙANNIS PARASCHIS
CEO
ATHENS INTERNATIONAL AIRPORT (AIA)

ΓΙΑΝΝΗΣ ΠΑΡΑΣΧΗΣ
CEO
ΔΙΕΘΝΗσ ΑΕΡΟΛΙΜΕΝΑσ ΑΘΗΝΩΝ (ΔΑΑ)
   1   2   3   4   5   6   7   8   9   10