Page 17 - 2BOARD 33

 

 

 

 

 

Page 17 - 2BOARD 33
P. 17
Welcome Apr-Jun | 16

editorial

15 YEARS AI
GIANNIS DIMOTSIS
A Spring in our steps
ASpring, the season that breathes new life into the Hάνοιξη, η εποχή που εμφυσά νέα ζωή στον κόσμο,
world, is here and already visible around us. The είναι εδώ, ορατή πλέον σε όλους μας. Η Αθήνα “Athens has
city of Athens puts its best foot forward, renewed αναδεικνύει τον καλύτερο εαυτό της, ανανεωμένη been making
and blooming with anticipation, while Athens In- και ακμαία, με προσδοκίες. Ο Διεθνής Αερολιμένας a remarkable
ternational Airport is ready to welcome the summer sea- Αθηνών είναι έτοιμος να υποδεχθεί την καλοκαιρινή περίοδο με comeback to the
son with three new airlines, 10 new routes and additional τρεις νέες αεροπορικές εταιρείες, 10 νέα δρομολόγια και επιπλέον global tourism
flights to 43 existing routes. πτήσεις που προστίθενται στα 43 ήδη υπάρχοντα δρομολόγια. market, returning
Yet this season is particularly important because it marks Όμως, η συγκεκριμένη περίοδος είναι ιδιαίτερα σημαντική to the list of the
AIA’s first 15 years of operation; a retrospective of this pe- γιατί σηματοδοτεί τα πρώτα 15 χρόνια λειτουργίας του ΔΑΑ. most popular
riod highlights important events and memorable experi- Μια αναδρομή σε αυτό το διάστημα καταδεικνύει σημαντικά destinations
ences, ranging from AIA’s initial growing pains to its full γεγονότα και αξιομνημόνευτες εμπειρίες, ξεκινώντας από worldwide”.
development into a services and entrepreneurial com- τις αρχικές προκλήσεις που αντιμετώπισε ο ΔΑΑ στα πρώτα
munity with 300 companies and businesses, as well as του βήματα μέχρι την πλήρη ανάπτυξή του σε μία κοινότητα «Η Αθήνα
14,000 employees; a vital contributor to the Greek economy. υπηρεσιών και επιχειρήσεων με 300 εταιρείες και 14.000 κατέγραψε
More recently, the last five years have been particularly de- υπαλλήλους. Πρόκειται για μια συμβολή ζωτικής σημασίας αξιοσημείωτη
manding. And it is through its ability to adapt to constant- για την ελληνική οικονομία. επιστροφή
ly changing circumstances and to encourage collabora- Πιο πρόσφατα, τα τελευταία πέντε χρόνια αποδείχθηκαν ιδιαίτερα στη διεθνή
tion in the wider community that AIA has been able not απαιτητικά. Χάρη όμως στην ικανότητά του να προσαρμόζεται τουριστική
only to weather the storm, but also chart its own course στις συνεχείς αλλαγές και στο να ενθαρρύνει τη συνεργασία σε αγορά και
of success. In fact, the results of this collective effort are ένα ευρύτερο πλαίσιο, ο ΔΑΑ κατάφερε να αντεπεξέλθει στις περιλαμβάνεται
evident in the fact that we have recorded 2.5 years of un- δυσκολίες, αλλά και να χαράξει τη δική του πορεία προς την στη λίστα
precedented and continuous growth, culminating in the επιτυχία. Πράγματι, τα αποτελέσματα αυτής της συλλογικής με τους πιο
record-breaking year 2015, with 18.1 million passengers προσπάθειας αποδεικνύονται από το γεγονός ότι ο ΔΑΑ κατέγραψε δημοφιλείς
traveling through Athens airport. 2,5 χρόνια πρωτοφανούς και συνεχόμενης ανάπτυξης με διεθνείς
Yet this achievement did not happen overnight – it is a prod- αποκορύφωμα το 2015, τη χρονιά-ρεκόρ, με 18,1 εκατομμύρια προορισμούς».
uct of years of systematic work and dedication. In truth, επιβάτες να ταξιδεύουν μέσω του αεροδρομίου Αθηνών. Το
since 2014, Athens has been making a remarkable come- επίτευγμα αυτό δεν σημειώθηκε σε μια νύχτα. Αποτελεί τον 17
back to the global tourism market, returning to the list of καρπό μιας πολύχρονης συστηματικής δουλειάς και αφοσίωσης.
the most popular destinations worldwide. On our part, we Είναι γεγονός ότι από το 2014, η Αθήνα κατέγραψε αξιοσημείωτη
have added Destination Marketing in our portfolio and we επιστροφή στη διεθνή τουριστική αγορά και περιλαμβάνεται στη
have been heavily involved in unique and innovative mar- λίστα με τους πιο δημοφιλείς διεθνείς προορισμούς. Ο ΔΑΑ
keting campaigns, creating synergies with the Municipal- προσέθεσε στις ενέργειές του το Μάρκετινγκ Προορισμών και
ity of Athens, Marketing Greece and all tourism stakehold- συμμετέχει δυναμικά σε πρωτότυπες και καινοτόμες καμπάνιες,
ers, in order to bring Athens into the spotlight not only as δημιουργώντας συνέργειες με τον Δήμο Αθηναίων, τη Market-
a leisure destination, but as a stop-over destination, too. ing Greece και τους σχετικούς τουριστικούς φορείς με σκοπό
As such, it is no surprise that this anniversary issue of την ανάδειξη της Αθήνας ως προορισμού αναψυχής, αλλά και
2board you hold in your hands is dedicated to the city of ως ενδιάμεσου προορισμού.
Athens. Iconic Athenians present their unique perspec- Επομένως, δεν αποτελεί έκπληξη το ότι το επετειακό 2board είναι
tives of the city, while special features on its cultural and αφιερωμένο στην Αθήνα. Εμβληματικοί Αθηναίοι παρουσιάζουν τη
culinary character, as well as its hidden gems give this is- δική τους οπτική για την πόλη, ενώ αφιερώματα στον πολιτιστικό
sue a distinctive feel. και γαστρονομικό της χαρακτήρα, όπως και στα κρυμμένα
Sit back; relax; think Athens not as just another city, but μυστικά της, δίνουν σε αυτό το τεύχος ξεχωριστή βαρύτητα.
as a “connect-the-dots” network of ideas, civilization, ac- Καθίστε αναπαυτικά και χαλαρώστε. Δείτε την Αθήνα όχι ως μια
tions, events, openings, everyday way of life, people and, ακόμα πόλη, αλλά ως ένα συνδετικό κρίκο ιδεών, πολιτισμού,
above all, experiences. δράσεων, γεγονότων, αφίξεων, καθημερινότητας, ανθρώπων
And get some... Spring in your steps to Athens! και, κυρίως, εμπειριών.
Και... ζήστε τις ανοιξιάτικες περιπλανήσεις σας στην Αθήνα!

ΥΙANNIS PARASCHIS ΓΙΑΝΝΗΣ ΠΑΡΑΣΧΗΣ
CEO CEO
ATHENS INTERNATIONAL AIRPORT (AIA) ΔΙΕΘΝΗσ ΑΕΡΟΛΙΜΕΝΑσ ΑΘΗΝΩΝ (ΔΑΑ)
   12   13   14   15   16   17   18   19   20   21   22