Page 7 - 2board35

 

 

 

 

 

Page 7 - 2board35
P. 7
Welcome Oct-Dec | 16

ΕDITORIAL

Green is the Word
T he colour of life, renewal and energy, green is as- Tο πράσινο είναι το χρώμα της ζωής, της ενέργειας και
GIANNIS DIMOTSIS sociated with growth and the environment, and rep- της αισιοδοξίας, συνδέεται με την ανάπτυξη και το περι- “AIA was awarded
resents progress and positive advances. βάλλον και σηματοδοτεί την πρόοδο, τη θετική εξέλιξη. first place in the
So, if we were to attribute a colour to the increase Aν λοιπόν θέλαμε να... αποτυπώσουμε με ένα χρώμα την 4-20 million
in passenger traffic AIA has recorded since the beginning of αυξητική πορεία της επιβατικής μας κίνησης από την αρχή του χρό- passengers’
the year, that colour would be green. Or, one could interpret νου μέχρι σήμερα, αυτό θα ήταν το πράσινο. Ή, για να το πούμε δι- category at the
this increase in AIA’s passenger traffic as a “green light” for αφορετικά, μέσα από την αύξηση της κίνησης στο αεροδρόμιό μας World Routes
a more intensive focus on achieving our Goals regarding our βλέπουμε το «πράσινο φως» για την ακόμα πιο εντατική συνέχιση Marketing Awards
destination, Athens. της επίτευξης των στόχων μας για τον προορισμό μας, την Αθήνα. 2016”.
That is why we constantly strive to create and participate in in- Γι’ αυτό και επιμένουμε με συνέπεια να δημιουργούμε, αλλά και
itiatives such as the Athens Tourism Partnership (ATP), which να συμμετέχουμε, σε ΠΡωτοβουλίες, όπως η Athens Tourism «Tο Βραβείο
will be presented in November and involves a multifaceted Partnership (ATP) που παρουσιάζεται το Νοέμβριο και περιλαμ- World Routes
and fundamental partnership with the City of Athens, Aegean βάνει μια πολύπλευρη και ουσιαστική συνεργασία με το Δήμο Αθη- Marketing Awards
Airlines and Marketing Greece. This commitment to promot- ναίων, την Aegean Airlines και τη Marketing Greece. 2016 αναδεικνύει
ing the city as one of the most important travel destinations in Αυτή η προσήλωση στην προώθηση της πόλης μας συνέβαλε στην τον Διεθνή
the world has not only brought positive results, but also a re- ανάδειξή της ως ενός από τους πλέον σημαντικούς ταξιδιωτικούς Αερολιμένα
cent and important Recognition: AIA was awarded first place προορισμούς διεθνώς, μας έφερε θετικά αποτελέσματα, αλλά και Αθηνών ως
in the 4 – 20 million passengers’ category at the World Routes ακόμα μια πρόσφατη και σημαντική Αναγνώριση, το Βραβείο World το κορυφαίο
Marketing Awards 2016. Routes Marketing Awards 2016, που αναδεικνύει τον Διεθνή Αε- αεροδρόμιο
Yet the colour green does not only mean development and ρολιμένα Αθηνών ως το κορυφαίο αεροδρόμιο στην κατηγορία στην κατηγορία
progress; it foremost represents the Environment. Of course, των 4-20 εκατομμυρίων επιβατών. των 4-20
AIA’s priority is to show consistency and diligence in organ- Πράσινο σημαίνει όμως όχι μόνο ανάπτυξη, θετική εξέλιξη και πρόο- εκατομμυρίων
izing innovative initiatives regarding actions and programs δο, αλλά, κυρίως, περιβάλλον. Προτεραιότητά μας λοιπόν είναι φυσι- επιβατών».
to protect the environment. This dedication is reflected in κά η Συνέπεια του αεροδρομίου σε δράσεις και προγράμματα για την
AIA’s constant efforts to reduce its carbon footprint, which προστασία του περιβάλλοντος με πρωτοποριακές πρωτοβουλίες. Αυ- 7
is confirmed with the renewal of our certification at Level 3 τή η συνέπεια, στην περίπτωση του αεροδρομίου της Αθήνας, αντικα-
(Optimisation) of the Airport Carbon Accreditation Program τοπτρίζεται, μεταξύ άλλων, στη συνεχή μας προσπάθεια για μείωση
by ACI EUROPE and Engaging others in the fight against cli- του αποτυπώματος άνθρακα. Στο πεδίο αυτό εντάσσεται η πρόσφα-
mate change, while also actively pursuing the final level of τη ανανέωση της πιστοποίησής μας στο Επίπεδο της Βελτιστοποίησης
accreditation, Level 3+, a certification for Carbon Neutrality. (3), στο πλαίσιο του ευρωπαϊκού προγράμματος Διαχείρισης και Μεί-
As such, we are continuing this discussion and concern for ωσης Εκπομπών Διοξειδίου του Άνθρακα του ACI EUROPE, αλλά και
safeguarding the environment with ideas and tips for the eco- η προσπάθειά μας να κινητοποιούμε συνεχώς κι άλλους φορείς στη
conscious in our “24 Green Hours in Athens” feature, as well μάχη ενάντια στην κλιματική αλλαγή, στοχεύοντας με επιμονή στο τε-
as through presenting the most impressive eco-hotels that λικό στάδιο (Επίπεδο 3+), που θα πιστοποιήσει το αεροδρόμιο για την
combine unique design, sustainability and innovative thinking Ουδετερότητα σε Άνθρακα.
in Greece and abroad. In addition, this issue also features the Και συνεχίζουμε τη συζήτηση και τον προβληματισμό για την προστα-
distant corners of the planet that are steeped in mystery and σία του περιβάλλοντος, με Ιδέες και προτάσεις οικολογικής ευαισθη-
beauty, but unfortunately threatened and endangered. Last but τοποίησης στο θέμα «24 Πράσινες Ώρες στην Αθήνα», αλλά και με την
not least, “Our Green Tool Box” presents the most cutting-edge εξερεύνηση των πιο εντυπωσιακών eco ξενοδοχείων, που συνδυάζουν
developments and green innovations around the world, from εξαιρετικό σχεδιασμό, βιωσιμότητα και πρωτοποριακή αντίληψη στην
the urban development of London’s King’s Cross to the verdant Ελλάδα και το εξωτερικό. Στο τεύχος θα βρείτε επίσης γωνιές και τό-
cloud forests and waterfalls planned for Singapore’s airport. πους του πλανήτη, που είναι καλυμμένοι από μυστήριο και ομορφιά
And just like that, universal “green” values and ideas acquire και δυστυχώς απειλούνται με εξαφάνιση. Τέλος, το πολύ ενδιαφέρον
meaning, and are transformed from abstract symbols to tan- θέμα Green Tool Box παρουσιάζει τις πλέον πρωτοποριακές εξελίξεις
gible and effective practices; a green way of thinking, acting και τις πράσινες καινοτομίες στον κόσμο, από την αστική αναμόρφω-
and being that respects the planet. ση του King’s Cross στο Λονδίνο μέχρι τα κατάφυτα δάση και τους
GREEN is the Word. καταρράκτες που σχεδιάστηκαν για το αεροδρόμιο της Σιγκαπούρης.
Κάπως έτσι, οι οικουμενικές, «πράσινες» αξίες και ιδέες αποκτούν
Happy Reading and Happy Travels! ΝΟημα και μετουσιώνονται από αφηρημένα σύμβολα σε απτές και
αποτελεσματικές πρακτικές και, τελικά, σε έναν «πράσινο» τρόπο
ΥΙANNIS PARASCHIS σκέψης, δράσης και ζωής που σέβεται τον πλανήτη.
CEO Η λέξη, επομένως, είναι ΠΡΑΣΙΝΟ.
ATHENS INTERNATIONAL AIRPORT (AIA)
Καλή Ανάγνωση και Καλά Ταξίδια!

ΓΙΑΝΝΗΣ ΠΑΡΑΣΧΗΣ
CEO
ΔΙΕΘΝΗΣ ΑΕΡΟΛΙΜΕΝΑΣ ΑΘΗΝΩΝ (ΔΑΑ)
   2   3   4   5   6   7   8   9   10   11   12