Page 16 - Ath Airport Profile

 

 

 

 

 

Page 16 - Ath Airport Profile
P. 16
Αποτελέσματα Παρακολούθησης Results

Πρέπει να σημειωθεί ότι το αεροδρόμιο είναι μόνο μία από τις It should be noted that the airport is just one of many
πολλές πηγές αέριων ρύπων στα Μεσόγεια. Άλλες σημαντικές sources of air pollution in the Mesogheia area. Other
πηγές αέριων ρύπων είναι η οδική κυκλοφορία, όπως επίσης sources include road traffic, widespread development
και η εκτεταμένη ανάπτυξη (οικιστική και βιομηχανική) και (light industry, residential, etc.) and other activities (e.g.
άλλες δραστηριότητες της περιοχής (π.χ. καύσεις). agricultural burning).

Δ/Μ: O ρύπος δεν μετράται στον εν λόγω σταθμό / Not measured at the specific station

όχι μόνο για την αξιολόγηση της ποιότητας του αέρα στο the airport premises, but also to the monitoring of
χώρο του αεροδρομίου αλλά και για τις εκπομπές των aircraft emissions during take-off.
αεροσκαφών κατά τη φάση της απογείωσης.
•A SOnic Detection And Ranging (SODAR) system, a
•Ηχητικό Ραντάρ (SODAR), Ηλεκτρομαγνητικό Ραντάρ Radio Acoustic Sounding System (RASS) and a
(RASS) και Μετεωρολογικό Σταθμό για την καταγραφή Meteorological Station, which are used to monitor
διαφόρων μετεωρολογικών παραμέτρων που συμβάλλουν several meteorological parameters that affect air quality
στη διαμόρφωση της ποιότητας του αέρα στην ευρύτερη in the wider Mesogheia region.
περιοχή των Μεσογείων.

ΚΛΙΜΑΤΙΚΗ ΑΛΛΑΓΗ CLIMATE CHANGE

Μέτρα για τη Μείωση των Εκπομπών Emission Reduction Measures

Η εταιρεία μας έχει δεσμευθεί να μειώσει την επίδρασή της Our company is committed to reducing its impact on
στην κλιματική αλλαγή, εφαρμόζοντας ήδη επιτυχώς μέτρα που climate change and has already successfully implemented
μειώνουν τις εκπομπές που προέρχονται από τις λειτουργίες several measures to reduce emissions from sources under
της,τα οποία περιλαμβάνουν το σχεδιασμό των εγκαταστάσεων its direct control, including the energy-efficient design of
του ΔΑΑ σύμφωνα με τις αρχές της ενεργειακής the airport buildings and infrastructure, extensive use of
αποδοτικότητας, την εκτεταμένη χρήση φυσικού αερίου, τη natural gas, well-developed access to the airport via public
λειτουργία εκτεταμένου δικτύου μέσων μαζικής μεταφοράς, τη transport, participation in the European GreenLight and
συμμετοχή στα Ευρωπαϊκά Προγράμματα GreenLight και GreenBuilding Programmes since 2003 and 2006
GreenBuilding το 2003 και 2006 αντίστοιχα, και άλλα μέτρα. respectively, and other measures.

Εταιρικό Σχέδιο Δράσης για την Κλιματική Αλλαγή Climate Change Corporate Action Plan

Το 2009 ήταν η δεύτερη χρονιά εφαρμογής του Εταιρικού 2009 marked the second year of implementation of a
Σχεδίου Δράσης για την Κλιματική Αλλαγή σε συνεργασία Climate Change Corporate Action Plan in collaboration
με διάφορα τμήματα της εταιρείας. Τα κύρια αποτελέσματα with several other departments. The main results of the
του Σχεδίου Δράσης για το 2009 είναι τα εξής: 2009 Action Plan are as follows:

•Συνεχίστηκε η αναβάθμιση του στόλου οχημάτων του ΔΑΑ • Continued upgrade of AIA's vehicle fleet to more
με την τροποποίηση ακόμα 25 βενζινοκίνητων οχημάτων environmentally-friendly fuels with the conversion of 25
σε υγραεριοκίνητα. more vehicles to liquefied petroleum gas (LPG).

•Συμπεριλήφθηκε το νέο εγχειρίδιο για τον Πράσινο • Inclusion of the “Green Design Principles Handbook for
Σχεδιασμό Κτιρίων (Green Design) σε διαγωνισμούς για New Construction” in tenders issued for new
νέα κατασκευαστικά έργα στο αεροδρόμιο. construction projects at the airport in 2009.

16
   11   12   13   14   15   16   17   18   19   20   21