Page 11 - Annual Report 2015 GR

 

 

 

 

 

Page 11 - Annual Report 2015 GR
P. 11
Ετήσιος Απολογισμός 2015

αφετέρου να αναλάβει πρωτοβουλίες για • Ανάµεσα στις µείζονες προκλήσεις • Η ιδιωτικοποίηση των 14
την ενίσχυση της Αθήνας ως τουριστικού συγκαταλέγονται η επιδείνωση της περιφερειακών αεροδροµίων της
προορισµού. Η εφετινή εκδήλωση προσφυγικής κρίσης, η τροµοκρατία και Ελλάδας αποτελεί εξέλιξη στρατηγικής
λειτούργησε ως ιδανική πλατφόρµα για τα συνεχιζόµενα γεωπολιτικά ζητήµατα σηµασίας για την ελληνική αγορά των
την σύνθεση ιδεών και απόψεων στο στην Μέση Ανατολή. Παρότι πρόκειται αεροµεταφορών. Αντιλαµβανόµαστε
υψηλότερο επίπεδο και περισσότερα από για -ως επί το πλείστον- πανευρωπαϊκά ότι η σχετική σύµβαση παραχώρησης
100 ανώτατα στελέχη από τον τοµέα των και παγκόσµια ζητήµατα, µε τη λήψη θα αρχίσει προς το τέλος του 2016.
αεροµεταφορών, τον οικονοµικό και τον αποφάσεων και τις πιθανές συνέπειες Θεωρούµε ότι ο υγιής ανταγωνισµός
τουριστικό κλάδο ανταποκρίθηκαν στην να εκφεύγουν του ελέγχου µας, που εισάγεται στον κλάδο µέσω της
πρόσκληση του ∆ΑΑ. παρακολουθούµε διαρκώς όλες τις λειτουργίας περιφερειακών αερολιµένων
πρόσφατες εξελίξεις για τυχόν αποφάσεις από έναν στρατηγικό επενδυτή, µαζί
Με την ευκαιρία αυτή, παρουσιάσαµε τη επί νέων κανονισµών ή διαδικασιών µε την απαιτούµενη παρουσία των
νέα, ιδιαίτερα δηµιουργική εκστρατεία που ενδέχεται να επηρεάσουν τη ρυθµιστικών αρχών, θα έχει θετικό
“Speak AΘenian. Be an AΘenian”, η λειτουργία του αεροδροµίου και φυσικά αντίκτυπο στην ελληνική αγορά
οποία σχεδιάστηκε κατόπιν έρευνας που την επιχειρηµατική του απόδοση. Από αεροµεταφορών, κατά συνέπεια και στον
πραγµατοποιήθηκε από τον οργανισµό αυτή την άποψη, βρισκόµαστε σε στενή ∆ΑΑ.
Marketing Greece και τον ∆ΑΑ σχετικά συνεργασία µε τις εµπλεκόµενες αρχές
µε το τουριστικό προϊόν της Αθήνας. και το ∆ιεθνές Συµβούλιο Αεροδροµίων • Μετά από σχετική πρόσκληση
Η εκστρατεία αποτελεί την εξέλιξη της Ευρώπης (ACI Europe). των αρµοδίων ελληνικών αρχών και
περσινής επιτυχηµένης εκστρατείας “I’m σύµφωνα µε την ΣΑΑ, ο ∆ΑΑ έχει
an Athenian, too” και τελεί υπό την αιγίδα • Όσον αφορά την επιβατική κίνηση, συµφωνήσει να εισέλθει σε νέο κύκλο
του ∆ήµου Αθηναίων µε την υποστήριξη τα ήδη ανακοινωθέντα αναπτυξιακά συζητήσεων και διαπραγµατεύσεων µε το
της Ένωσης Ξενοδόχων Αθηνών - σχέδια των δύο αεροµεταφορέων µε Ελληνικό ∆ηµόσιο για την ενδεχόµενη
Αττικής & Αργοσαρωνικού και των βάση την Αθήνα, αλλά και άλλων τρίτων παράταση της περιόδου παραχώρησης
αεροπορικών εταιρειών όπως Aegean αεροµεταφορέων, σηµατοδοτούν αύξηση του ∆ΑΑ.
Airlines, Swiss κ.α. θέσεων και πτήσεων. Πράγµατι, η ζήτηση
από τη µία πλευρά για ταξίδια στην Αθήνα Το Μάρτιο του 2016 ο ∆ΑΑ γιόρτασε τα
Η πρόκληση για την ενίσχυση της και γενικότερα στην Ελλάδα συνεχίζει 15 χρόνια λειτουργίας του αερολιµένα.
συνδεσιµότητας της Αθήνας και την να είναι ισχυρή, ενώ από την άλλη τα
αξιοποίηση των δυνατοτήτων της να κόστη αεροδροµίου και αεροµεταφορέων Κατά τη διάρκεια αυτής της περιόδου
αποτελέσει κόµβο υπήρξε για πολλά παραµένουν ανταγωνιστικά, έχοντας γίναµε µάρτυρες θεαµατικών εξελίξεων
χρόνια ένας εκ των στρατηγικών ως αποτέλεσµα ελκυστικές αποδόσεις στον κλάδο των αεροµεταφορών,
στόχων του ∆ΑΑ και το επίκεντρο των για τους αεροµεταφορείς. Με ιδιαίτερη αλλά και δραµατικών µεταβολών στη
κοινών αναπτυξιακών προσπαθειών έµφαση οφείλει να τονιστεί ως ένα χώρα µας. Την ίδια περίοδο, ωστόσο,
του αερολιµένα και των αεροπορικών πολύ σηµαντικό θετικό στοιχείο για τη ο ∆ΑΑ κατόρθωσε να λειτουργήσει
εταιρειών µε τις οποίες συνεργάζεται. δυνατότητα ανάπτυξης της κίνησης, η σταθερά ως φορέας παροχής
Για το σκοπό αυτό, ο ∆ΑΑ σχεδίασε σηµασία της παρουσίας στην Αθήνα δύο υποδειγµατικών υπηρεσιών, ως κέντρο
το πρόγραµµα “TAG Athens” υγιών εγχώριων αεροµεταφορέων βάσης, υγιούς επιχειρηµατικής ανάπτυξης και
προκειµένου να δώσει κίνητρα αφενός οι οποίοι µάλιστα επεκτείνονται. ανταγωνισµού, ως υπεύθυνος πολίτης και
προς τις αεροπορικές εταιρείες ώστε εργοδότης και ως δηµιουργός σηµαντικής
να προσφέρουν ελκυστικές τιµές σε • Συνεπείς ως προς το στρατηγικό οικονοµικής αξίας για το Ελληνικό
δροµολόγια όπου η Αθήνα αποτελεί στόχο µας να παρέχουµε διαρκώς ∆ηµόσιο και τους ιδιώτες µετόχους. Όλα
τον ενδιάµεσο σταθµό, αφετέρου προς υπηρεσίες µε καλή σχέση ποιότητας/ τα παραπάνω υπήρξαν αποτέλεσµα µιας
τους επιβάτες ώστε να επιλέγουν την τιµής προς τις αεροπορικές εταιρείες, εύρωστης επιχειρηµατικής στρατηγικής
Αθήνα ως ενδιάµεσο σταθµό. Μέσω τους επιχειρηµατικούς εταίρους και τους και ενός επιχειρηµατικού µοντέλου που
του σλόγκαν “TAG Athens – TAGs επιβάτες, υλοποιούµε ετήσιο επενδυτικό αποδείχθηκαν συνετά, διορατικά και
you to the World” – δηλ. «Η σύνδεση πρόγραµµα που περιλαµβάνει δαπάνες ανθεκτικά.
µε την Αθήνα σας συνδέει µε τον στους περισσότερους τοµείς των
κόσµο» – ο ∆ΑΑ είχε ως στόχο να επιχειρήσεων και της λειτουργίας του Είµαστε, συνεπώς, πεπεισµένοι ότι ο
προσελκύσει επιβάτες που προέρχονται αερολιµένα. Το 2016 η σηµαντικότερη ∆ΑΑ θα αντιµετωπίσει µε επιτυχία
από τα Βαλκάνια και τις περιοχές από αυτές τις επενδύσεις είναι η τις µελλοντικές προκλήσεις και θα
της Κεντρικής και της Ανατολικής λειτουργική, αισθητική και εµπορική διατηρήσει την πορεία τόσο της
Ευρώπης και που έχουν ως τελικό αναβάθµιση της περιοχής εντός οικονοµικής απόδοσής του, όσο και της
προορισµό περιοχές της Ασίας/του Σένγκεν του κύριου Αεροσταθµού. Το παραγωγής ευρύτερης αξίας.
Ειρηνικού και της Αφρικής. έργο περιλαµβάνει την αναβάθµιση
του σχεδίου ελέγχου ασφαλείας στην Καθ. (Οµ.) Ιωάννης Ν.
Συνολικά, το 2015 ήταν ένα πολύ θετικό περιοχή και µια σειρά από ουσιώδεις Παναγιώτης Παράσχης
έτος από άποψη κίνησης και οικονοµικών λειτουργικές βελτιώσεις, µε στόχο να Ρουµελιώτης Γενικός Διευθυντής
αποτελεσµάτων, ενώ το 2016 αναµένεται αναβαθµιστεί το επίπεδο εξυπηρέτησης Πρόεδρος
να προσφέρει πλήθος ευκαιριών εν µέσω των επιβατών και να επεκταθούν οι
κρίσιµων προκλήσεων. εµπορικοί χώροι.

aia.gr | 11
   6   7   8   9   10   11   12   13   14   15   16