Page 12 - Care for the Environment

 

 

 

 

 

Page 12 - Care for the Environment
P. 12
Ο θόρυβος είναι ένα από τα βασικά περιβαλλοντικά θέματα που Noise is one of the main environmental issues associated with the
σχετίζονται με τη λειτουργία ενός αεροδρομίου, και η εταιρεία operation of an airport, and our company addresses it responsibly
μας το αντιμετωπίζει με την ανάλογη σοβαρότητα λαμβάνοντας by taking measures to limit its impact.
τα απαραίτητα μέτρα.
Noise Abatement Procedures (NAP)
Διαδικασίες Μείωσης Θορύβου (ΔΜΘ) Noise Abatement Procedures have been created to reduce noise
Για να μειωθούν οι στάθμες θορύβου στις κατοικημένες περιοχές levels in the residential areas around the airport and along the
γύρω από το αεροδρόμιο, έχουν σχεδιαστεί και εφαρμόζονται flight paths.
Διαδικασίες Μείωσης Θορύβου.

Αποτελέσματα της Επιλεκτικής Χρήσης Διαδρόμων για το 2015:
• Ποσοστό απογειώσεων από το διάδρομο 03R (23:00 έως

07:00): 5%
• Ποσοστό προσγειώσεων στο διάδρομο 21L (23:00 έως

07:00): 10%
• Ποσοστό απογειώσεων από το διάδρομο 03R (15:00 έως

18:00): 2%
• Ποσοστό προσγειώσεων στο διάδρομο 21L (15:00 έως

18:00): 5%

Results of the Preferential Runway Use System for 2015:
• Percentage of take-offs from runway 03R (23:00 to 07:00): 5%
• Percentage of landings on runway 21L (23:00 to 07:00): 10%
• Percentage of take-offs from runway 03R (15:00 to 18:00): 2%
• Percentage of landings on runway 21L (15:00 to 18:00): 5%

Οι Διαδικασίες Μείωσης Θορύβου περιλαμβάνουν τα ακόλουθα The revised Noise Abatement Procedures (NAPs) include the
μέτρα: following measures:
• Αποφυγή χρήσης του διαδρόμου 03R για απογειώσεις καθώς • Avoidance of the use of runway 03R for departures and runway

και του διαδρόμου 21L για προσγειώσεις κατά τη διάρκεια της 21L for landings during the night (23:00-07:00).These measures
νύχτας (23:00-07:00). Το μέτρο αυτό εφαρμόζεται και κατά are also implemented during the afternoon hours (15:00-18:00)
τις απογευματινές ώρες (15:00-18:00) σύμφωνα με την έκδοση in accordance with the relevant NOTAM.
σχετικής οδηγίας ΝΟΤΑΜ. • Avoidance of the use of runway 03R for departures and runway
• Αποφυγή χρήσης του διαδρόμου 03R για απογειώσεις καθώς 21L for landings on a 24-hour basis for the following marginally
και του διαδρόμου 21L για προσγειώσεις σε 24ώρη βάση για compliant Chapter 3 aircraft types:
τους παρακάτω τύπους οριακά συμμορφούμενων αεροσκαφών
κεφαλαίου 3:

12
   7   8   9   10   11   12   13   14   15   16   17