The awarded digital campaign of Athens International Airport & Marketing Greece “Speak Aθenian. Be an Aθenian.” which was launched during December 2015 for the promotion of Athens as a city break destination via social media, was successfully completed with the launch of its last section “Bistrocracy”, dedicated to the world-famous Greek wines and vineyards.
| Η βραβευμένη ψηφιακή εκστρατεία του Διεθνούς Αερολιμένα Αθηνών και της Marketing Greece “Speak Aθenian. Be an Aθenian.” που ξεκίνησε το Δεκέμβριο του 2015 για την προώθηση της πόλης της Αθήνας και της δυναμικής της ως προορισμού city break στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, συνεχίστηκε και ολοκληρώθηκε το Δεκέμβριο με την τελευταία θεματική ενότητα “Bistrocracy”, ένα ιδιαίτερο αφιέρωμα στα ελληνικά κρασιά.