Page 12 - Ath Airport Profile

 

 

 

 

 

Page 12 - Ath Airport Profile
P. 12
• Αποφυγή της χρήσης του ανατολικού διαδρόμου (03R) • Avoidance of the use of the eastern runway (03R) for
για απογειώσεις προς βορρά στη διάρκεια της νύχτας departures to the north during the night (23:00–07:00).
(23:00–07:00).
• Avoidance of the use of the eastern runway (21L) for
• Αποφυγή της χρήσης του ανατολικού διαδρόμου (21L) για landings to the south during the night (23:00–07:00).
προσγειώσεις προς νότο στη διάρκεια της νύχτας (23:00–
07:00). • The preferential runway use system is also implemented
during the afternoon hours (15:00–18:00).
• H επιλεκτική χρήση διαδρόμων εφαρμόζεται και κατά τις
απογευματινές ώρες (15:00–18:00).

Αποτελέσματα της Επιλεκτικής Χρήσης Διαδρόμων για
το 2010:
• Ποσοστό απογειώσεων προς βορρά από 23:00 έως 07:00

από τον διάδρομο 03R: 6%
• Ποσοστό προσγειώσεων προς νότο από 23:00 έως 07:00

στον διάδρομο 21L: 17%
• Ποσοστό απογειώσεων προς βορρά από 15:00 έως 18:00

από τον διάδρομο 03R: 2%
• Ποσοστό προσγειώσεων προς νότο από 15:00 έως 18:00

στον διάδρομο 21L: 10%

Results of the Preferential Runway Use System for 2010:
• Percentage of take-offs to the north from 23:00 to 07:00

from runway 03R: 6%
• Percentage of landings to the south from 23:00 to 07:00

on runway 21L: 17%
• Percentage of take-offs to the north from 15:00 to 18:00

from runway 03R: 2%
• Percentage of landings to the south from 15:00 to 18:00

on runway 21L: 10%

“ Το ΝΟΜΟS είναι συνδεδεμένο

με το ραντάρ της ΥΠΑ για
την παροχή στοιχείων πορείας

αεροσκαφών. ”
“ NOMOS is connected with

HCAA’s radar for the provision

of flight track information. ”

12
   7   8   9   10   11   12   13   14   15   16   17