Page 16 - Ath Airport Profile

 

 

 

 

 

Page 16 - Ath Airport Profile
P. 16
Αποτελέσματα Παρακολούθησης Results
Πρέπει να σημειωθεί ότι το αεροδρόμιο είναι μόνο μία από τις
πολλές πηγές αέριων ρύπων στα Μεσόγεια. Άλλες σημαντικές It should be noted that the airport is just one of many
πηγές αέριων ρύπων είναι η οδική κυκλοφορία, όπως επίσης sources of air pollution in the Mesogheia area. Other
και η εκτεταμένη ανάπτυξη (οικιστική και βιομηχανική) και sources include road traffic, widespread development
άλλες δραστηριότητες της περιοχής (π.χ. καύσεις). (light industry, residential, etc.) and other activities (e.g.
agricultural burning).

Δ/Μ: O ρύπος δεν μετράται στον εν λόγω σταθμό / Not measured at the specific station
Μ/Δ: Μη διαθέσιμη λόγω βλάβης των οργάνων / Data not available due to equipment failure

χώρο του αεροδρομίου αλλά και για τις εκπομπές των the airport premises, but also to the monitoring of
αεροσκαφών κατά τη φάση της απογείωσης. aircraft emissions during take-off.

• Ηχητικό Ραντάρ (SODAR), Ηλεκτρομαγνητικό Ραντάρ (RASS) • A SOnic Detection And Ranging (SODAR) system, a
και Μετεωρολογικό Σταθμό για την καταγραφή διαφόρων Radio Acoustic Sounding System (RASS) and a
μετεωρολογικών παραμέτρων που συμβάλλουν στη Meteorological Station, which are used to monitor
διαμόρφωση της ποιότητας του αέρα στην ευρύτερη περιοχή several meteorological parameters that affect air quality
των Μεσογείων. in the wider Mesogheia region.

ΚΛΙΜΑΤΙΚΗ ΑΛΛΑΓΗ CLIMATE CHANGE

Μέτρα για τη Μείωση των Εκπομπών Emission Reduction Measures

Η εταιρεία μας έχει δεσμευθεί να μειώσει την επίδρασή της Our company is committed to reducing its impact on
στην κλιματική αλλαγή, εφαρμόζοντας ήδη επιτυχώς μέτρα που climate change and has already successfully implemented
μειώνουν τις εκπομπές που προέρχονται από τις λειτουργίες several measures to reduce emissions from sources under
της,τα οποία περιλαμβάνουν το σχεδιασμό των εγκαταστάσεων its direct control, including the energy-efficient design of
του ΔΑΑ σύμφωνα με τις αρχές της ενεργειακής the airport buildings and infrastructure, extensive use of
αποδοτικότητας, την εκτεταμένη χρήση φυσικού αερίου, τη natural gas, well-developed access to the airport via public
λειτουργία εκτεταμένου δικτύου μέσων μαζικής μεταφοράς, τη transport, participation in the European GreenLight and
συμμετοχή στα Ευρωπαϊκά Προγράμματα GreenLight και GreenBuilding Programmes since 2003 and 2006
GreenBuilding το 2003 και 2006 αντίστοιχα, και άλλα μέτρα. respectively, and other measures.

Στο πλαίσιο του Εταιρικού Σχεδίου Δράσης για την Κλιματική As part of its Climate Change Corporate Action Plan,AIA
Αλλαγή, ο ΔΑΑ συμμετέχει σε μια πρωτοβουλία του Διεθνούς participates in an industry initiative led by the European
Συμβουλίου Αεροδρομίων Ευρώπης με στόχο τη διαχείριση & region of Airports Council International, namely Airport
μείωση των εκπομπών άνθρακα αεροδρομίων (Airport Carbon Carbon Accreditation. AIA upgraded its accreditation in
Accreditation). Το 2010 ο ΔΑΑ αναβάθμισε την πιστοποίηση του 2010 from Level 1 (Mapping) to Level 2 (Reduction) based
από το πρώτο στάδιο (Χαρτογράφηση) στο δεύτερο στάδιο on the following long-term goal:
(Μείωση) αναθέτοντας το εξής μακροπρόθεσμο στόχο:
a 25% reduction in CO2 emissions under AIA's direct
μείωση των εκπομπών CO2 κάτω από τον έλεγχο του ΔΑΑ control by 2020 using 2005 as a baseline year
κατά 25% σε σχέση με το 2005
as well as a carbon management plan with specific actions
καθώς και ένα σχέδιο για την διαχείριση των εκπομπών άνθρακα με designed to achieve this goal. In addition, following the
συγκεκριμένα μέτρα για την επίτευξη του στόχου.Επιπλέον,ύστερα external verification of its 2009 and 2005 (baseline year)
από την επαλήθευση του αποτυπώματος άνθρακα του 2009 και του carbon footprints, AIA was able to demonstrate a 15%
2005 (έτος βάσης), ο ΔΑΑ απέδειξε ότι μέσα στην πενταετία αυτή, reduction in emissions spanning this 5-year period, which

16
   11   12   13   14   15   16   17   18   19   20   21