Page 18 - teyxos_13

 

 

 

 

 

Page 18 - teyxos_13
P. 18
A The campaign themes reflect the global knowledge
of HSBC, explaining its capacity to offer a broad
portfolio featuring wealth management products
from all markets and with all degrees of risk.
Products designed using the Group’s in-depth
knowledge of local markets and the expertise

of its specialist staff. Characteristic examples of these products are

the ‘Capital Guaranteed Deposits at maturity’ which exploit the

opportunities opening up in international money markets, offering a

new proposal each month. These products could only be designed and

marketed by a bank with a profound knowledge of global markets. The

same profound knowledge that is indicated in the campaign theme

showing the Egyptian Sphinx with the head of a Chinese dragon –

representing the changing course of trade routes that the future will

bring. Another characteristic example is the campaign’s ‘lemonade’

theme, showing the potential for global development, even for a small

business. For HSBC clients, the citizens of the world that live and

work in today’s constantly changing global environment, this is not

just a wish or a prayer – it is a real promise, a genuine opportunity

to be seized today! Our Global View and Global Transfers services

allow our Premier and Advance clients to run accounts in any country

where the Group does business. These may well be the most valuable

tools available to the contemporary client doing business in today’s

markets, allowing him to transfer money in real time, free of charge,

from account to account and from country to country, with just one

connection and just one click! No extra charges and with guaranteed

security, speed and immediate execution. In other words, the client is Μέσα από τα θέματα της καμπάνιας αναδεικνύεται η
παγκόσμια γνώση της HSBC και εξηγείται η ικανό-
able to manage all the accounts he holds with the Group, anywhere in τητά της να προσφέρει ένα ευρύ χαρτοφυλάκιο, το
οποίο συμπεριλαμβάνει προϊόντα διαχείρισης πλού-
the world, in any currency, sitting at his own computer. του από όλες τις αγορές και τις διαβαθμίσεις κινδύνου. Προϊόντα σχε-
διασμένα χάρη στη μοναδική, βαθιά γνώση του Ομίλου στις τοπικές
αγορές και στην τεχνογνωσία του εξειδικευμένου του προσωπικού.
Χαρακτηριστικά παραδείγματα αποτελούν οι «Καταθέσεις Εγγυημένου
Κεφαλαίου στη λήξη». Πρόκειται για προϊόντα τα οποία αξιοποιούν τις
ευκαιρίες που διαμορφώνονται στις αγορές χρήματος διεθνώς, προσφέ-
ροντας μία φρέσκια πρόταση κάθε μήνα. Αυτά τα προϊόντα μπορεί να τα
σχεδιάσει και να τα προσφέρει μόνο μια τράπεζα που έχει τόσο βαθιά
γνώση των παγκόσμιων αγορών. Τόσο βαθιά γνώση, όσο αυτή που ανα-
δεικνύεται μέσα από το θέμα της καμπάνιας που παρουσιάζει τη Σφίγγα
της Αιγύπτου να έχει κεφάλι κινέζικου δράκου, για να συμβολίσει ότι στο
μέλλον οι εμπορικοί δρόμοι θα αλλάξουν. Ένα άλλο χαρακτηριστικό πα-
ράδειγμα είναι το θέμα με τη λεμονάδα, που αναδεικνύει τις δυνατότη-
τες παγκόσμιας ανάπτυξης, ακόμα και για μια μικρή επιχείρηση. Για τους
πελάτες της HSBC, τους πολίτες του κόσμου που δραστηριοποιούνται
στο διαρκώς μεταβαλλόμενο περιβάλλον του σήμερα, αυτή η υπόσχεση
δεν είναι ευχή για το μέλλον – είναι πραγματική δυνατότητα σήμερα!
Είναι οι υπηρεσίες Global View και Global Transfers, που δίνουν στους
Premier και Advance πελάτες τη δυνατότητα να χειρίζονται τους λογα-
ριασμούς τους σε όποια χώρα έχει παρουσία ο Όμιλος. Πρόκειται για
τα πολυτιμότερα, ίσως, εργαλεία για το σύγχρονο πελάτη που δραστη-
ριοποιείται στις αγορές του σήμερα, αφού του δίνουν την άνεση μετα-
φοράς χρημάτων σε πραγματικό χρόνο, χωρίς χρέωση, από λογαριασμό
σε λογαριασμό κι από χώρα σε χώρα, με μία μόνο σύνδεση κι ένα μόνο
κλικ! Χωρίς επιπλέον επιβαρύνσεις, με δεδομένη πάντα την ασφάλεια,
την ταχύτητα και την αμεσότητα. Του δίνουν, δηλαδή, τη δυνατότητα δι-
αχείρισης όλων των λογαριασμών που διατηρεί στον Όμιλο, οπουδήποτε
στον κόσμο, σε οποιοδήποτε νόμισμα, μόνο από τον υπολογιστή του.

202
   13   14   15   16   17   18   19   20   21   22   23