Γυναίκες ομιλήτριες στο Workshop

15ο Συνέδριο Marketing Αεροπορικών Εταιρειών του ΔΑΑ “Here We Go Again”

Λεπτομέρειες

Ημέρα
-

Η Διασυνδεσιμότητα ήταν η μεγάλη πρωταγωνίστρια του 15ου Συνεδρίου Μάρκετινγκ Αεροπορικών Εταιρειών που διοργανώνει κάθε χρόνο ο Διεθνής Αερολιμένας Αθηνών. Το εφετινό συνέδριο πραγματοποιήθηκε στις 19 Φεβρουαρίου με κεντρικά θέματα την αύξηση της διασυνδεσιμότητας της Αθήνας, την επισκόπηση του 2014, έτους σταθεροποίησης και ανάκαμψης, και τις προβλέψεις για την εξέλιξη της κίνησης το 2015.

Μετά από μία διαδρομή 15 χρόνων το ετήσιο Συνέδριο Μάρκετινγκ Αεροπορικών Εταιρειών αποτελεί πλέον μια διεθνώς αναγνωρισμένη καινοτομία, θεσμό στην αεροπορική αγορά της Αθήνας. Με βασικό στόχο την ανταλλαγή απόψεων μεταξύ του αεροδρομίου και των βασικών συνεργατών του, το συνέδριο αποτελεί ιδανική πλατφόρμα για την ουσιαστική συνεργασία στα ζητήματα και τις προκλήσεις που αντιμετωπίζει ο κλάδος. Το περιεχόμενο του συνεδρίου αντανακλά την ευρύτερη φιλοσοφία του αεροδρομίου να προσφέρει στις αεροπορικές εταιρείες συνεχή υποστήριξη και εργαλεία χρήσιμα στις αναπτυξιακές προσπάθειές τους, ιδιαίτερα στην εποχή της οικονομικής κρίσης.

Χρονιά αυξήσεων-ρεκόρ για την αεροπορική αγορά της Αθήνας

Η αναδρομή στο 2014 βρέθηκε βεβαίως στο επίκεντρο του συνεδρίου: Σε επίπεδο δικτύου ιδιαίτερα σημαντική στάθηκε η αύξηση της διασυνδεσιμότητας της Αθήνας με 8 νέες αεροπορικές εταιρείες, 13 νέους διεθνείς προορισμούς και 168 νέες διεθνείς εβδομαδιαίες πτήσεις τη θερινή περίοδο. Η επιβατική κίνηση κατέγραψε άνοδο κατά 21,2%, ξεπερνώντας τα επίπεδα της προηγούμενης χρονιάς κατά 2,7 εκατομμύρια επιβάτες. Οι ξένοι επιβάτες αυξήθηκαν κατά 29%, ενώ ιδιαίτερα σημαντική υπήρξε και η διψήφια ανάκαμψη των Ελλήνων (+22,5%). Στον ευρωπαϊκό χάρτη, σύμφωνα με τα αποτελέσματα της επιβατικής κίνησης και των αυξημένων πτήσεων, το 2014 το αεροδρόμιο της Αθήνας βρέθηκε στην πρώτη θέση μεταξύ των ευρωπαϊκών αεροδρομίων. 

Στο πλαίσιο του φετινού Συνεδρίου, πάνελ εκπροσώπων αεροπορικών εταιρειών με συντονιστή τον Ralph Anker, Chief Analyst του διεθνούς site anna.aero, συζήτησε τις προοπτικές της αεροπορικής αγοράς στο εσωτερικό και στο διεθνές περιβάλλον. Ο Γιώργος Δημητριάδης, Διευθυντής Επιχειρηματικής Μονάδας IT&T του ΔΑΑ, παρουσίασε τις νέες τεχνολογίες που εφαρμόζει το αεροδρόμιο, ενώ τις νέες τάσεις και πρακτικές στην επικοινωνία και στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης ανέλυσαν ο Γιώργος Φραγκάκης, Διευθύνων Σύμβουλος της Forestview και ο Jeff Howe του Wired Magazine. Τέλος, ο Γενικός Διευθυντής του Διεθνούς Συμβουλίου Αεροδρομίων Ευρώπης (ACI-Europe), Olivier Jankovec, επικαιροποίησε για τους παρευρισκόμενους τον παγκόσμιο χάρτη της διασυνδεσιμότητας. Τις θερμές ευχαριστίες του στις αεροπορικές εταιρείες εξέφρασε ο CEO του ΔΑΑ, Γιάννης Παράσχης, για την εξαιρετική συνεργασία και τη δέσμευσή τους στην αγορά της Αθήνας που την προηγούμενη χρονιά έδωσε εξαιρετικά αποτελέσματα και αισιόδοξα μηνύματα για τη συνέχεια.

Παράλληλα, όπως κάθε χρόνο, στο πλαίσιο του Συνεδρίου Μάρκετινγκ Αεροπορικών Εταιρειών, ο Διεθνής Αερολιμένας Αθηνών επιβράβευσε τις αεροπορικές εταιρείες που κατέγραψαν την πιο επιτυχημένη αναπτυξιακή πορεία κατά τη διάρκεια της χρονιάς που πέρασε σημειώνοντας αυξημένα ποσοστά επιβατικής κίνησης στα τακτικά δρομολόγιά τους από και προς την Αθήνα.

Για τους 180 παρευρισκόμενους από τις αεροπορικές εταιρείες και το αεροδρόμιο, το Συνέδριο και τις βραβεύσεις πλαισίωσε θεαματικά η Connie (από το connectivity, διασυνδεσιμότητα), πρωταγωνίστρια του ψυχαγωγικού προγράμματος που έδωσε μουσικό τόνο και ρυθμό στην αεροπορική αναδρομή και τις προοπτικές της νέας χρονιάς.

Τα βραβεία ανά κατηγορία απονεμήθηκαν ως εξής:

  1. Βραβείο για την ταχύτερα αναπτυσσόμενη εταιρεία μεταξύ των 10 εταιρειών που κατέγραψαν την υψηλότερη επιβατική κίνηση το 2014 στην Emirates και τιμητική διάκριση στις Aegean Airlines και EasyJet.
  2. Βραβείο για την ταχύτερα αναπτυσσόμενη εταιρεία με δρομολόγιο χαμηλής επιβατικής κίνησης (Thin Route) στη Bulgaria Air για τη μεγαλύτερη ποσοστιαία αύξηση της ετήσιας επιβατικής της κίνησης μέσα στο 2014 και τιμητική διάκριση στην Air Moldova.
  3. Βραβείο για την ταχύτερα αναπτυσσόμενη εταιρεία με εποχικό δρομολόγιο στην Air Baltic για τη μεγαλύτερη ποσοστιαία αύξηση της ετήσιας επιβατικής κίνησης κατά τη διάρκεια της θερινής περιόδου 2014 και τιμητική διάκριση στις Air Canada και US Airways.
  4. Βραβείο Κορυφαίου Ευρωπαϊκού Προορισμού στη British Airways για τη μέγιστη συμβολή της στην ανάδειξη του Λονδίνου ως Κορυφαίου Ευρωπαϊκού Προορισμού.
  5. Βραβείο Κορυφαίου Προορισμού εκτός Ευρώπης στην Emirates για τη μέγιστη συμβολή της στην ανάδειξη του Ντουμπάι ως Κορυφαίου προορισμού εκτός Ευρώπης.
  6. Βραβείο για τις ταχύτερα αναπτυσσόμενες εταιρείες ανά γεωγραφική περιοχή (υψηλότερη ποσοστιαία αύξηση επιβατικής κίνησης 2013-2014) στις Aegean Airlines για την αγορά εσωτερικού, Transavia.com στην αγορά της Δυτικής Ευρώπης (με τιμητικές διακρίσεις στις Vueling και Pegasus Airlines), στην Air Serbia για την αγορά της Ανατολικής Ευρώπης (με τιμητικές διακρίσεις στις Aegean Airlines και Aeroflot), στην Aegean Airlines για την αγορά της Μέσης Ανατολής (με τιμητικές διακρίσεις στις Etihad Airways και EL AL Israel Airlines) και Egypt Air για την αγορά της Αφρικής.
  7. Βραβείο για την ταχύτερα αναπτυσσόμενη εταιρεία μεταξύ των νέων εταιρειών στην Ukraine International Airlines. Η Aegean Airlines τιμήθηκε επιπλέον ως η εταιρεία με τη μεγαλύτερη αύξηση αριθμού επιβατών στο αεροδρόμιο «Ελευθέριος Βενιζέλος» για το 2014, ενώ στην ίδια κατηγορία απονεμήθηκε επίσης τιμητική διάκριση στην Transavia.com.

Δύο ακόμα ειδικά βραβεία απονεμήθηκαν στην Aegean Airlines, δημοφιλέστερη αεροπορική εταιρεία για το 2014 μεταξύ των Ευρωπαίων επιβατών του αεροδρομίου της Αθήνας και στην Emirates, δημοφιλέστερη μεταξύ των υπόλοιπων διεθνών επιβατών του αεροδρομίου της Αθήνας, με βάση την ετήσια έρευνα του ΔΑΑ.

Η Ιωάννα Παπαδοπούλου, Διευθύντρια Επικοινωνίας & Μάρκετινγκ του ΔΑΑ, δήλωσε σχετικά: «Με μεγάλη χαρά υποδεχτήκαμε κι εφέτος στο 15ο Συνέδριό μας τους βασικούς συνεργάτες μας, σε μια συνάντηση που είναι πλέον θεσμός και απηχεί τη φιλοσοφία μας για μια σχέση αμφίδρομη και αποδοτική στην κοινή μας πορεία. Τους ευχαριστούμε πολύ και παραμένουμε πιστοί στις αρχές της ουσιαστικής συνεργασίας και υποστήριξης που έχουμε οικοδομήσει.»

Γυναίκες ομιλήτριες στο Workshop
Πανοραμική θέα του χώρου διεξαγωγής του Workshop
Άνδρας ομιλητής στο Airline Marketing Workshop
Άνδρας Ομιλητής στο Airline Marketing Workshop
Μπροστινή θέα της σκηνής του Workshop
Άνδρας Ομιλητής στο Airline Marketing Workshop
Άνδρας Ομιλητής στο Airline Marketing Workshop
Ομάδα ανθρώπων που χορεύουν
Ομάδα ανθρώπων στο Airline Marketing Workshop