The Athens way of Life

Always was, always will be.

Η νέα καμπάνια του Διεθνούς Αερολιμένα Αθηνών και της Μarketing Greece υμνεί τον αθηναϊκό τρόπο ζωής, τις μικρές καθημερινές συνήθειες που έχουν μεταφερθεί από το χθες στο σήμερα. Τέσσερις εμβληματικοί πίνακες Ελλήνων ζωγράφων του 19ου και 20ού αιώνα ζωντανεύουν και σας προσκαλούν να βιώσετε την Αθήνα μέσα από τις συνήθειες των κατοίκων της που μένουν αναλλοίωτες στο χρόνο και αναδεικνύουν  την αστική κουλτούρα της πόλης.


 

Ο ατμοσφαιρικός πίνακας του Γιάννη Τσαρούχη «Καφενείον το Νέον (Ημέρα)» μας μεταφέρει στα στέκια της παλιάς Αθήνας, τα παραδοσιακά καφενεία, διαχρονικά σημεία συνάντησης των Αθηναίων.

Το έργο «Στην ταράτσα» του Ιακώβου Ρίζου, με φόντο την Ακρόπολη, αποδίδει φόρο τιμής σε μια από τις πιο αγαπημένες καθημερινές στιγμές των Αθηναίων, την απόλαυση του αττικού ουρανού με φίλους σε κάποια ταράτσα της πόλης. 

Ο πίνακας «Ραφείο» του Γιώργου Παραλή μας καλεί να ανακαλύψουμε τις παραδοσιακές τέχνες και τη δημιουργικότητα της πόλης που ακόμα και σήμερα αποτελεί στοιχείο του αθηναϊκού τρόπου ζωής. 

Τέλος, το «Νεοκλασικό Σπίτι, Ηροδότου και Βασιλίσσης Σοφίας» του Γιάννη Τσαρούχη – το σημερινό Μουσείο Κυκλαδικής Τέχνης – αναδεικνύει την ξεχωριστή νεοκλασική αρχιτεκτονική, που παραμένει αναπόσπαστο κομμάτι του σύγχρονου αστικού τοπίου της Αθήνας.

Η νέα καμπάνια υλοποιήθηκε με την ευγενική υποστήριξη της Εθνικής Πινακοθήκης – Μουσείο Αλέξανδρου Σούτσου, του Ιδρύματος Γιάννη Τσαρούχη και της Χριστίνας Παραλή, κατόχου πνευματικών δικαιωμάτων των έργων του ζωγράφου Γιώργου Παραλή.