ΥΠΟΔΟΧΗ ΕΠΙΒΑΤΩΝ

Όταν πρόκειται να παραλάβατε κάποιο επιβάτη για την καλύτερη εξυπηρέτησή σας επιβεβαιώστε την αναμενόμενη ώρα άφιξης της πτήσης του πριν έρθετε στο Αεροδρόμιο.

Για πληροφορίες πτήσεων, επισκεφτείτε την ενότητα “Αφίξεις/Αναχωρήσεις”. Εναλλακτικά, μπορείτε να επικοινωνείτε με το Τηλεφωνικό Κέντρο του Διεθνή Αερολιμένα Αθηνών (+30 210-3530000, διαθέσιμο σε 24ωρη βάση) ή με την αεροπορική σας εταιρεία.

Στο αεροδρόμιο υπάρχουν δύο περιοχές αφίξεων επιβατών, Α (ΕκτόςΣένγκεν) & Β (Σένγκεν), ανάλογα με τη χώρα προέλευσης των πτήσεων.

Αν προτίθεστε να έρθετε στο Αεροδρόμιο με αυτοκίνητο:
  • Σας υπενθυμίζουμε ότι η στάθμευση των οχημάτων απαγορεύεται μπροστά στο κτίριο του κυρίως αεροσταθμού.
  • Δωρεάν στάθμευση για 20 λεπτά παρέχεται στους χώρους στάθμευσης P1 & P2.
  • Για τις πτήσεις που αφικνούνται στην περιοχή "A" (Εκτός Σένγκεν), χρησιμοποιήστε το χώρο στάθμευσης P1.
  • Για τις πτήσεις που αφικνούνται στην περιοχή "B" (Σένγκεν), χρησιμοποιήστε το χώρο στάθμευσης P2.

Για πληροφορίες πτήσεων, όταν βρίσκεστε στον Αεροσταθμό, συμβουλευτείτε τις οθόνες πληροφοριών πτήσεων ή απευθυνθείτε στο Γραφείο Πληροφοριών των Αφίξεων στην Έξοδο 3.

ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ
Φωτογραφικό υλικό ›