ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΠΑΡΟΧΗΣ ΥΠΗΡΕΣΙΩΝ IT&T

(Ημερομηνία Έκδοσης: Νοέμβριος 2021)

H Επιχειρηματική Μονάδα Συστημάτων Πληροφορικής & Τηλεπικοινωνιών  (IT&T) του Διεθνή Αερολιμένα Αθηνών Α.Ε. (ΔΑΑ) είναι ο κύριος κάτοχος των αντίστοιχων εταιρικών υποδομών & της τεχνολογίας, έχοντας ως στόχο να παρέχει αξιόπιστες και οικονομικά αποδοτικές καινοτόμες υπηρεσίες προς όλους τους εσωτερικούς και εξωτερικούς συμμετόχους του Αεροδρομίου, δηλαδή σε χρήστες του Αεροδρομίου, αεροπορικές εταιρείες - πελάτες, κρατικές αρχές και επισκέπτες.

Μέσω της ισχύουσας πολιτικής παροχής υπηρεσιών ΙΤ&Τ, ο ΔΑΑ και η Επιχειρηματική Μονάδα Συστημάτων Πληροφορικής & Τηλεπικοινωνιών δεσμεύεται όχι μόνο να συμμορφώνεται με κάθε κανονιστική απαίτηση, αλλά και να υπερβαίνει τα αυστηρά πρότυπα στον κλάδο και να υιοθετεί έγκαιρα βέλτιστες πρακτικές. Τα πρότυπα και οι απαιτήσεις ISO (ISO9001 και ISO20000) και οι εταιρικές αρχές αποτελούν τους βασικούς παράγοντες επίτευξης αυτού του στόχου.

Η πρωταρχική μας αποστολή είναι να αναγνωριζόμαστε ως ένας αξιόπιστος και καινοτόμος πάροχος κάθε συστήματος και ψηφιακής λύσης, με τις παροχές μας να εκτείνονται από το σχεδιασμό έως την αποτελεσματική λειτουργία αυτών, προς όφελος ολόκληρης της αεροδρομιακής κοινότητας.

ΒΑΣΙΚΟΙ ΣΤΟΧΟΙ

  1. Να ευθυγραμμιζόμαστε πλήρως με την εταιρική στρατηγική για καινοτομία και ψηφιακό μετασχηματισμό. Σε αυτό το πλαίσιο, υπάρχουν μια σειρά από τεχνολογίες, όπως το Internet of Things (IoT), η τεχνητή νοημοσύνη (ΑΙ), εικονική πραγματικότητα (VR) και επαυξημένη πραγματικότητα (AR), βιομετρικά, BigData , 5G κ.ά. που αναμένεται να αποτελέσουν τους πυλώνες επάνω στους οποίους θα δομηθεί το οικοδόμημα του ψηφιακού αεροδρομίου
  2. Να διασφαλίζουμε την ποιότητα στη Διαχείριση Υπηρεσιών και να ανταποκρινόμαστε στα υψηλού επιπέδου κριτήρια για την παροχή υπηρεσιών.
  3. Να διασφαλίζουμε τη συνεχή διαθεσιμότητα και την αξιόπιστη λειτουργία των παρεχόμενων υπηρεσιών.
  4. Να ανταποκρινόμαστε σε κάθε αίτημα των συμμετόχων και να εγγυόμαστε ότι οι υπηρεσίες που παρέχουμε είναι οι πλέον κατάλληλες.
  5. Η αποδοτικότητα και η αποτελεσματικότητα να αποτελεί τον ακρογωνιαίο λίθο του Συστήματος Διαχείρισης Ποιότητας και Υπηρεσιών IT&T, μέσω της ενθάρρυνσης της καινοτόμου σκέψης και της γνώσης στους εργαζόμενους στο IT&Tκαι στους συνεργάτες.

ΒΑΣΙΚΕΣ ΑΡΧΕΣ

  1. Συνεχής αναβάθμιση των τεχνικών γνώσεων και διαπροσωπικών δεξιοτήτων των εργαζομένων.
  2. Εντοπισμός, ενθάρρυνση, κατάρτιση και βελτίωση του συνόλου των τεχνικών και εμπορικών δεξιοτήτων των ενθουσιωδών εργαζομένων, προκειμένου να οικοδομήσουν τη μελλοντική τους επαγγελματική σταδιοδρομία.
  3. Καθορισμός και παρακολούθηση Βασικών Δεικτών Απόδοσης προκειμένου να υπάρχει αυξημένος έλεγχος και να βελτιώνεται διαρκώς η ποιότητα των υπηρεσιών.
  4. Προληπτικός εντοπισμός πιθανών Κινδύνων IT&T και ανάπτυξη εναλλακτικών σεναρίων προκειμένου να διασφαλιστεί η επιχειρηματική συνέχεια και η ομαλή παροχή υπηρεσιών.
  5. Παρακολούθηση των σχετικών εξελίξεων στην αγορά δρώντας ως δημιουργός, παρά ως αποδέκτης της γνώσης, ώστε να βελτιώνεται το Σύστημα Διαχείρισης Υπηρεσιών IT&T και να εξασφαλίζεται το αδιάσπαστο της αλυσίδας δημιουργίας αξίας.
  6. Ενίσχυση της επικοινωνίας και της ανταλλαγής γνώσεων με το προσωπικό και τους συμμετόχους.
  7. Πλήρης τήρηση των νομικών, ρυθμιστικών και θεσμικών κανόνων και απαιτήσεων, όντας πάντα ένας υπεύθυνος διαχειριστής.

Η παρούσα Πολιτική εγκρίνεται από την Ανώτατη Διοίκηση του ΔΑΑ και υπόκειται σε συνεχή παρακολούθηση και αναθεώρηση σύμφωνα με τις εταιρικές διαδικασίες.
 

Ζιώμας Αλέξανδρος
 Διευθυντής Επιχειρηματικής Μονάδας Συστημάτων Πληροφορικής & Τηλεπικοινωνιών